چت بات Grok تنها برای مشترکین Premium+ ایکس است

    کد خبر :1031418
چت بات Grok

شرکت جدید هوش مصنوعی ایلان ماسک، xAI، چت بات Grok خود را پس از خروج نسخه بتا برای مشترکین طرح Premium+ با قیمت 16 دلاری در ماه جاری منتشر خواهد شد.

بازتاب- این سیستم که Grok نام دارد، رقیبی برای ChatGPT OpenAI است و این آخر هفته برای گروهی منتخب از کاربران عرضه شد. ماسک چند اسکرین شات از هوش مصنوعی مکالمه‌ای را در X به اشتراک گذاشت و تأیید کرد که پاسخ‌های آن متأسفانه مملو از طنز همچون ماسک خواهد بود.

مدیرعامل همچنین قابلیت‌های آن را در مقایسه با رقبا بیشتر تبلیغ کرد و در توییتی نوشت:

Grok از طریق پلتفرم X به اطلاعات در زمان واقعی دسترسی دارد، که یک مزیت بزرگ نسبت به مدل‌های دیگر است.

هنوز هیچ جدول زمانی عمومی برای اینکه چه زمانی از نسخه بتا خارج می‌شود وجود ندارد، اما ماسک گفت که در زمان آماده شدن برای همه مشترکین  Premium+ ایکس در دسترس خواهد بود.

 

چت بات Grok

 

این نظرات با زمان برگزاری اولین کنفرانس توسعه دهندگان از شرکت رقیب OpenAI که ماسک از بنیانگذاران آن بود و تا سال 2018 در هیئت مدیره باقی ماند و در 6 نوامبر مصادف شد. استفاده از ChatGPT OpenAI  بیش از 20 دلار در ماه هزینه دارد. باید دید آیا چت بات جدید ایلان ماسک می‌تواند به رقیب سرسختی برای رقبا تبدیل شود یا خیر.

شرکت xAI ماسک همانند سایر کمپانی‌های این کارآفرین با حروف ایکس همراه بوده که نشان می‌دهد ماسک علاقه بسیاری به حرف ایکس دارد. حتی این فرد پرحاشیه ثروتمند نام فرزند خود را ایکس گذاشته است.

باید منتظر ماند تا عملکرد و بازخورد این چت بات مشخص شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید