پیشنهاد وسوسه‌انگیز برای مهدی ترابی؛ ستاره پرسپولیس خرج طلبکاران خارجی می‌شود؟

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۲
    کد خبر :732619

مهدی ترابی ستاره‌ بی‌چون چرای این فصل پرسپولیس بود. ترابی این فصل با ثبت ۱۰گل به عنوان یک هافبک آمار درخشانی از خود به جا گذاشت. بازیکنی که با گل‌های سه امتیازی خود عصای دست کالدرون و یحیی گل‌محمدی شد تا پرسپولیس این روزها با ۱۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد و برای ثبت چهارمین قهرمانی تنها به دو امتیاز از ۵ بازی آینده نیاز داشته باشد.

اما شاید یکی از سخت‌ترین ماموریت های پرسپولیس و یحیی ‌گل‌محمدی در پایان فصل حفظ ستاره این فصل سرخ‌ها باشد. پیش از این گفته می‌شد که ترابی از یکی دو باشگاه بلژیکی پیشنهاداتی دارد و با توجه به حضور چند بازیکن ایرانی در این لیگ شاید او هم برای حضور در اروپا لیگ این کشور را انتخاب کند. از آنتورپ به عنوان مقصد احتمالی ترابی نام برده می‌شد.‌

با این همه طبیعی است بازیکنی که از لیگ اروپایی پیشنهاد دارد کشورهای حوزه خلیج فارس را هم خواهان خود ببیند. از لیگ قطر هم که در سال‌های اخیر مقصد بسیاری از ستاره های فوتبال ایران بوده به مهدی ترابی پیشنهادی ارائه شده است و آنچه که ممکن است مسیر ستاره پرسپولیس را به سمت این لیگ عوض کند مبلغ وسوسه‌کننده باشگاه قطری است. یک باشگاه قطری برای جذب مهدی ترابی حاضر شده تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار هزینه کند و این همان نکته‌ای است که ممکن است با بتوجه به بدهی‌های این باشگاه مسئولان پرسپولیس را برای فروش ستاره خود راضی کند.

به گزارش همشهری آنلاین،با توجه به بدهی پرسپولیس به برانکو و دستیارانش و بودیمیر و همین طور کالدرون و کادر فنی‌اش باید دید در نهایت پرسپولیس ترابی را خرج بدهی‌های خود خواهد کرد یا اصرار یحیی به حفظ او منجر به حفظ بازیکنی خواهد شد که بیشترین تاثیر را در ثبت چهارمین قهرمانی سرخها داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید