پیشنهاد فوق لاکچری برای اوسمار

    کد خبر :1059687
پیشنهاد فوق لاکچری برای اوسمار

 انتخاب عجیب و غیرمنتظره ای که طوفانی از انتقادات را علیه مدیران پرسپولیس به راه انداخت. انتقادات به خود اوسمار هم رسید و پرسپولیسی ها که اصلا از این انتخاب راضی نبودند، به شدت علیه سرمربی جدید گارد گرفتند.

اوسمار بین هواداران، پیشکسوتان و حتی رسانه ها حامی نداشت. تنها چند بازیکن پرسپولیس و مدیران باشگاه از او حمایت می کردند. موضوعی که ممکن بود با چند نتیجه بد سکوها را ملتهب کند و خیلی زودتر از آن چیزی که تصور می شد، شاهد پایان کار اوسمار در پرسپولیس می بودیم. شکست در اولین بازی مقابل آلومینیوم انتقادات را چند برابر کرد و فشارها را افزایش داد. با این حال اوسمار در بازی های بعدی نشان داد مربی بدی نیست. تیمش فوتبال خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشت و نتایج هم بسیار خوب بود. حالا اوسمار به مربی محبوب پرسپولیسی ها تبدیل شده و شرایط برای مربی برزیلی کاملا تغییر کرده است.

بازی های زیبا در کنار نتایج خوب باعث عقب نشینی منتقدان اوسمار شد. او نشان داد مربی کاربلدی است و همه تمرکزش هم روی فوتبال است و کاری به حواشی ندارد. در این بین نمی شود از خریدهای خوب مدیران پرسپولیس در جذب بازیکنان باکیفیت گذشت. پرسپولیس بهترین تیم نقل و انتقالات زمستانی بود و خریدهای جدید این باشگاه حسابی تیم را تقویت کرد.

هواداران پرسپولیس که به شدت مخالف حضور اوسمار به عنوان سرمربی تیمشان بودند و از او انتقاد می کردند، حالا حامی سرسخت مربی برزیلی هستند. اوسمار در فضای مجازی، در ورزشگاه ها و البته از طرف پیشکسوتان حمایت می شود تا شاهد شرمندگی به سبک پرسپولیسی ها باشیم. هواداران پرسپولیس معتقدند برای انتقاد از اوسمار عجله کردند و باید برای قضاوت او صبر بیشتری به خرج می دادند.

اوسمار به غیر از باخت مقابل آلومینیوم و البته تساوی مقابل استقلال، در همه بازی های دیگر در لیگ و جام حذفی به برتری رسیده و آمار فوق العاده ای از خودش به جای گذاشته است. به غیر از مدیران و بازیکنان که از ابتدا حامی او بودند، حالا پیشکسوتان و هواداران هم از او حمایت می کنند و دیگر دل کسی در پرسپولیس برای یحیی تنگ نمی شود. گل محمدی بین پرسپولیسی ها محبوب بود و افتخارات زیادی هم با این تیم کسب کرد. با این حال حالا دیگر کسی از یحیی صحبت نمی کند و اوسمار حرف اول را در پرسپولیس مس زند.

منبع: شمانیوز

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید