پهپاد پیکسی اسنپ چت معرفی شد/پهپادی برای عکاسی

    کد خبر :906760

آیا تاکنون با تماشای ویدئوهای گرفته شده با پهپاد به فکر خرید یکی از این کوادکوپترهای جذاب افتاده‌اید. شاید یک پهپاد DJI برایتان بیش از حد گران باشد. شاید هم کنترل و هدایت آن برایتان دشوار باشد. حالا اسنپ چت به فکر افتاده و پهپاد پیکسی را برای رفع این دو مشکل عرضه کرده است. پیکسی یک پهپاد سلفی است که با قیمت ۲۳۰ دلاری روانه بازار خواهد شد.

بازتاب-این پهپاد کوچک می‌تواند به راحتی درون کیف و یا حتی شاید جیب شما جا شود. پیکسی به صورت کاملاً خودکار پرواز می‌کند و به همین خاطر در جعبه آن خبری از کنترلر نیست. در عوض می‌توانید یکی از چهار حالت پرواز خودکار آن را با دکمه‌های روی بدنه انتخاب کنید. این پهپاد می‌تواند روی هوا شناور بماند، به دور شما بچرخد و یا شما را دنبال کند. وقتی کار فیلم‌برداری تمام شد، می‌توانید کف دستتان را بالا بگیرید تا پیکسی روی آن فرود بیاید!

ویدئوهای ضبط شده توسط دوربین پهپاد اسنپ چت، درون گوشی شما و در بخش Memories اسنپ چت ذخیره می‌شود. سپس می‌توانید افکت‌های جذابی را به آن اضافه کنید. سپس وقتی کارتان با افکت‌های صوتی و بصری تمام شد می‌توانید ویدئوهای حاصل را در اسنپ چت و یا سایر اپلیکیشن‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

این پهپاد دارای باتری قابل تعویضی است که به گفته اسنپ برای ۴ تا ۵ پرواز انرژی دارد. خوشبختانه اسنپ باتری‌های این پهپاد را به صورت مجزا نیز می‌فروشد. به این ترتیب می‌توانید چند باتری اضافه نیز همیشه همراه خود داشته باشید.

این اولین باری نیست که اسنپ به فکر عرضه سخت‌افزار برای اضافه کردن هیجان بیشتر به اسنپ چت می‌افتد. این شرکت پیش از این عینک‌های Spectacles خود را به صورت محدود با دوربین عرضه کرده بود. از سال‌ها پیش زمزمه‌های عرضه پهپاد اسنپ چت شنیده می‌شد و سال گذشته نیز اسنپ، شرکت Zero Zero Robotics را خریداری کرد. به نظر می‌رسد حاصل این همکاری، یک پهپاد سلفی به نام Pixy شده است.

پیکسی قرار است ابتدا در آمریکا و فرانسه عرضه شود. با این‌حال در صورت موفقیت در فروش، احتمالاً شاهد عرضه این پهپاد در کشورهای دیگر نیز خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید