پلی استیشن 5 اسلیم سونی راهی بازار شد

    کد خبر :1035543
پلی استیشن 5 اسلیم

شایعات در مورد یک PS5 باریکتر به واقعیت تبدیل شده زیرا سونی رسما پلی استیشن 5 اسلیم را معرفی کرد که اکنون برای خرید در PlayStation Direct با قیمت 499.99 دلار در دسترس است.

بازتاب-این جدیدترین محصول سونی بوده که تحت عنوان اسلیم شناخته می‌شود‌ و اکنون به عنوان مدل باریک‌تر پلی استیشن راهی بازار شد. وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، PS5 Slim برتری تکنولوژیکی نسخه قبلی خود را حفظ می‌کند. جدیدترین PS5 Slim پیشرفت‌هایی را در طراحی ارائه کرده و کاهش قابل‌توجهی را در حجم بیش از 30درصد، وزن 18درصد و 24درصد در مقایسه با نسخه‌های قبلی خود نشان می‌دهد.

سونی محصولی را روانه بازار کرده که در بحث عملکرد هیچ تفاوتی با نسخه استاندارد نداشته اما طراحی شیک برای آن در نظر گرفته شد. علاوه بر کاهش وزن و سایز، نسخه اسلیم دومین پورت USB-C در جلو را به خود اختصاص می‎‌دهد که جایگزین پورت USB-A نسخه قبلی خود می‌شود. با فاصله گرفتن از مدل قبلی، پایه عمودی پلی استیشن 5 اسلیم اکنون با قیمت 29.99 دلار به صورت جداگانه خریداری می‌شود. یکی از جنبه‌های جذاب برای خریداران نسخه دیجیتال، قابلیت جدید به‌روزرسانی یک درایو دیسک بوده، ویژگی‌ای که در مدل قبلی وجود نداشت.

 

پلی استیشن 5 اسلیم

 

در اخبار مرتبط، هدفون PlayStation Pulse Explore و هدست Pulse Elite سونی در حال حاضر برای پیش خرید در سراسر جهان فعال هستند. این دستگاه‌های صوتی برای استفاده با پلی استیشن 5 سفارشی ساخته شده و بهترین تجربه صوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. آنها دارای ویژگی‌هایی مانند کیفیت صدای بدون افت، حذف نویز با هوش مصنوعی و صدای فراگیر هستند.

محصول سونی در بیشتر بازارها دردسترس است و کافی بوده به فروشگاه معتبری مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید