پلیس با تجمعات مربوط به چهارشنبه آخر سال برخورد جدی می‌کند

    کد خبر :698367

رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال گفت: به هیچ عنوان اجازه تجمعات مربوط به شب چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود.

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه پلیس پایتخت در طول سال جاری اقدامات اثربخشی را انجام داد، اظهار کرد: در حوزه سرقت در مجموع سه درصد کاهش وقوع و پنج درصد افزایش کشف را در 361 روز گذشته داشته‌ایم.

رئیس پلیس تهران بزرگ افزود: به عنوان مثال در مدت طی شده از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث سرقت طلافروشی 75 درصد، در سرقت بانک 100 درصد، در سرقت مغازه 30 درصد، در سرقت منزل سه درصد، در سرقت اتومبیل یک درصد، در سرقت موتورسیکلت 14 درصد و در کیف‌قاپی سه درصد کاهش داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته درباره اقدامات شرارت‌آمیز مانند چاقوکشی و عربده‌کشی 2 هزار و 785 فقره روی داد اما امسال این رقم به 898 فقره کاهش یافت همچنین تا به امروز بیش از 22 تن موادمخدر را کشف کرده که نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 37 درصدی کشفیات موادمخدر در تهران هستیم.

این مقام انتظامی افزود: در طول سال جاری، 522 قبضه سلاح را کشف کردیم و در بحث تصادفات بالغ بر 65 نفر کاهش کشته را داشتیم و از این لحاظ رتبه نخست کشوری را کسب کردیم. (در تعداد جان‌باختگان سوانح رانندگی درون‌شهری)

سردار رحیمی با بیان اینکه پلیس تهران بزرگ در کسب رضایتمندی در طول سال جاری، رتبه برتر را در کل کشور به خود اختصاص داده، به تمهیدات پلیس پایتخت برای چهارشنبه آخر سال اشاره و تصریح کرد: از ساعت چهار بعدازظهر فردا، همکاران من در آماده‌باش صددرصدی خواهند بود و با آماده‌باش در چهار قرارگاه فجر، فتح، نصر و رمضان، تمام نیروها در نقاط مختلف تهران حضور خواهند داشت.

به گزارش تسنیم ،فرمانده انتظامی تهران بزرگ ضمن هشدار جدی به مخلان نظم و امنیت عمومی در شب چهارشنبه آخر سال متذکر شد: امسال در مواد کم‌خطر آتش‌زا و البته غیراستاندارد 100 درصد و در بحث موادمحترقه پرخطر نیز بیش از یک هزار درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی یادآور شد: در این شرایط که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده، باید مراقبتها بیشتر باشد و به هیچ عنوان اجازه تجمعات مربوط به شب چهارشنبه آخر سال داده نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید