پشنهاد “تندگویان” به جوانان نوازنده رشتی

    کد خبر :429002

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور جوانان نوازنده رشتی در این معاونت گفت: ضمن دلجویی از این جوانان به آنها پیشنهاد دادیم با ثبت یک تشکل موسیقی، امکان ادامه فعالیتشان را فراهم کنند.

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نوع رفتار با این جوانان نوازنده خشونت‌آمیز و ناشایست بوده است، افزود: به این جوانان پیشنهاد دادیم تا یک تشکل موسیقی ثبت کنند و یا عضو یکی از تشکل‌های فعال در این حوزه شوند تا این معاونت نیز بتواند از فعالیت آنها حمایت قانونی و حقوقی کند.

وی با بیان اینکه عضویت در سازمان‌های مردم نهاد امکان پیشرفت این گروه را نیز فراهم می‌کند، اظهار کرد: این چند جوان همه پایبند به اصول اخلاقی بوده و علی رغم فشارها با هیچ رسانه خارجی و معاند همکاری نکردند. با این وجود نوع برخورد با این جوانان که از این راه کسب درآمد می‌کردند، صحیح نبوده و باید از آنها حمایت کنیم.

معاون ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه تعدادی از تشکل‌های این حوزه در بخش موسیقی خیابانی فعال هستند، گفت: با عضویت این جوانان در سازمان‌های مردم نهاد امکان حمایت ما نیز از آنها فراهم می‌شود.

به گفته تندگویان در حال حاضر پرونده این جوانان مختومه شده و مشکل قانونی آنها نیز برطرف شده است.

معاون ساماندهی امور جوانان در مورد حل مشکل ثبت سمن‌های حوزه جوانان در توافق با وزارت کشور نیز گفت: این توافق نامه مربوط به یک ماه گذشته بوده و معاونت جوانان در انتظار امضای رئیس سازمان امور اجتماعی کشور بود تا اطلاعات تشکل‌ها را برای ثبت به وزارت کشور بفرستد.

تندگویان با بیان اینکه معاونت جوانان ۱۰ روز پیش دستور العمل نهایی شده را به معاونت اجتماعی وزارت کشور ارسال کرده است، اظهار کرد: با این وجود و بعد از ۱۰ روز نامه به معاونت جوانان برگشت داده شد. همچنین عنوان شد که معاونت جوانان باید ابتدا این نامه را امضا کند.

وی افزود: فردا این نامه از معاونت جوانان به وزارت کشور ارسال می‌شود و امیدواریم تا این بار امضای آن از سوی وزارت کشور ۱۰ روز طول نکشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید