پرونده شکایت؛ دردسر جدی سردار در روسیه

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۳۶
    کد خبر :895755
سرمربی زنیت: سردار آزمون تا پایان فصل با ما می‌ماند

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از سه سال بازی برای تیم زنیت سنت پترزبورگ، در نقل و انتقالات زمستانی امسال ازاین تیم روسی به بوندس لیگا و بایر لورکوزن پیوست.

سردار در اواخر حضورش در زنیت با یک پرونده شکایت روبرو شد و با شکایت یک دختر روسی به دادگاه، این پرونده وارد فاز جدیدی شد.

منابع روسی اعلام کردند، در ادامه فرآیند این پرونده سردار آزمون که در حال حاضر در کشور آلمان به سر می‌برد باید بار دیگر به روسیه بازگردد تا آزمایشی را انجام دهد؛ آن‌هم در وضعیتی که روسیه به اوکراین حمله نظامی کرده است و شرایط روسیه اضطراری است.

سایت spbdnevnik در این زمینه به نقل از «آندری دمیتریف» وکیل دختر شاکی روس نوشت: دومین جلسه دادگاه در روسیه برگزار شده است، آزمایش در سنت پترزبورگ انجام خواهد شد و مهاجم ایرانی علی رغم مشکلات پرواز مستقیم آلمان به روسیه باید برای آزمایش حاضر شود، منتظر لازم الاجرا شدن رای تعیین آزمایش هستیم و در صورت عدم شکایت از سوی متهم پرونده، تاریخ معاینه معلوم می شود.

 وکیل دختر روس گفته است: نه سردار و نه وکیلش در دادگاهی که در ماه دسامبر برگزار شد حضور پیدا نکردند اما در دادگاه دوم، وکیل مهاجم ملی پوش ایرانی حضور داشته است.

دیمیتریف ادامه داد: احتمال دارد قاضی پرونده، بازی‌های تیم ملی ایران و تیم آلمانی (لورکوزن) را دلیل مناسبی برای عدم حضور در آزمایشات از سوی این بازیکن بداند، در صورتی که آزمون یک، دو و سه بار در دادگاه حاضر نشود، دادگاه می‌تواند بدون انجام معاینه و آزمایش پزشکی به نفع شاکی رای دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید