ووچر پرفکت مانی چه تفاوتی با پرفکت مانی دارد؟

    کد خبر :996156

با توجه به تحریم‌های بین المللی و عدم دسترسی مناسب کاربران ایرانی به سیستم‌های پرداخت بین المللی، انجام تراکنش‌های جهانی و خرید کالا از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی به معضلی برای این دسته از کاربران تبدیل شده است. برای انجام این دست از کارها روش‌های گوناگونی وجود دارد که برخی مقرون به صرفه نبوده و برخی دیگر با ملاحظات امنیتی نسبت به سرمایه شما رو به رو هستند. در این بین سیستم پرداخت بین المللی پرفکت مانی یکی از گزینه‌های مناسب است. احتمالاً تاکنون نام پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی را شنیده‌اید و امکان دارد در مورد تفاوت این دو عبارت کنجکاو شده باشید. به همین دلیل اگر قصد دارید برای خرید آنلاین پرفکت مانی اقدام کنید، یا اطلاعات بیشتری درباره تفاوت‌های پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی بدست آورید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

پرفکت مانی چیست؟

همان‌طور که اشاره شد پرفکت مانی یک سیستم پرداخت بین المللی است که کاربرانش را قادر می‌سازد تا با استفاده از آن به انجام تراکنش‌ها و خرید کالا و خدمات از وبسایت‌های خارجی بپردازند. همچنین این سیستم پرداخت بر خلاف سایر سیستم‌های پرداخت بین المللی مانند «پی‌پال» کاربران ایرانی را تحریم نکرده و این کاربران می‌توانند به راحتی در وبسایت رسمی پرفکت مانی ثبت نام و احراز هویت کنند.

کاربران می‌توانند با استفاده از پرفکت مانی هر میزان ارزهای پشتیبانی شده توسط پرفکت مانی مانند یورو، دلار و… را به هر نقطه‌ای از جهان انتقال دهند و یا حتی اقدام به خرید کالا و خدمات از وبسایت‌هایی کنند که پرفکت مانی را به عنوان یک روش پرداخت در نظر می‌گیرد. شما می‌توانید جهت خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت از طریق وبسایت پلتفرم تبادل آنلاین ایکس پی اکسچنج اقدام کنید. پلتفرم تبادل ایکس پی اکسچنج با امکان معامله بدون احراز هویت و ارائه پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته خیال شما را از بابت بروز هرگونه مشکل در پروسه خرید پرفکت مانی و خریداری ووچر پرفکت مانی راحت کرده است.

ووچر پرفکت مانی (Perfect Money E-Voucher)

حال که با پرفکت مانی و کاربردهای آن‌ آشنا شدیم بد نیست تا اشاره‌ای به ووچر پرفکت مانی کنیم تا بتوانیم درک صحیحی از تفاوت پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی داشته باشیم. ووچر پرفکت مانی نوعی کارت اعتباری است که توسط پرفکت مانی صادر می‌شود که می‌توان از طریق آن هر مقدار پول را به فردی دیگر منتقل و یا از وبسایت‌های خارجی خرید کرد.

به عبارت ساده‌تر ووچر پرفکت مانی ساختاری بسیار شبیه به کارت هدیه بانک‌ها دارد. شما می‌توانید آن را در مبالغ دلخواه سفارش دهید و هیچ تاریخ انقضایی برای مصرف آن وجود ندارد. علاوه بر این برای ساختن پرفکت مانی نیازی به افتتاح حساب در پرفکت مانی نخواهید داشت؛ چرا که می‌توانید به منظور خرید ووچر پرفکت مانی از پلتفرم تبادل آنلاین ایکس پی اکسچنج به مقدار دلخواه اقدام کنید. سپس می‌توانید ووچر را در وب سایت‌های خارجی خرج کرده یا آن را به دوستان یا هر شخص دیگری واگذار کنید.

در حقیقت ووچر پرفکت مانی از دو کد اصلی ساخته شده است. کد اول یک کد ۱۰ رقمی با نام کد ووچر و کد دوم یک کد فعالسازی ۱۶ رقمی است. هر شخصی که این دو کد را در دسترس داشته باشد می‌تواند ووچر پرفکت مانی را خرج کند، پس در نگهداری این عبارت مربوط به ووچر پرفکت مانی خود کوشا باشید.

ووچر پرفکت مانی چه تفاوتی با پرفکت مانی دارد؟

حال به بحث اصلی یعنی تفاوت بین پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی می‌پردازیم. شاید تا به اینجای کار متوجه شده‌اید که هر دو این ووچر پرفکت مانی و دلار پرفکت مانی می‌توانند به منظور خرید کالا و خدمات و همچنین انتقال دارایی از شخصی به شخصی دیگر مورد استفاده قرار بگیرند، پس حقیقتاً چه تفاوتی مابین این دو وجود دارد؟

یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های موجود بین پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی کارمزد پرداختی است. وقتی که با پرفکت مانی به صورت مستقیم اقدام به خرید از وبسایتی می‌کنید، هیچ هزینه‌ای بابت کارمزد تراکنش شامل شما نمی‌شود؛ اما این در حالی است که در هنگام استفاده از ووچر پرفکت مانی برای انجام همین کار باید کارمزد ۱.۹۹ درصدی را متقبل شوید.

در عوض ووچر پرفکت مانی تاریخ انقضا نداشته و می‌توانید هر زمانی از آن استفاده کنید یا آن را به دوستان و آشنایانتان هدیه دهید و برای ساختن آن نیازی به افتتاح حساب در پرفکت مانی ندارید. افزایش امنیت در هنگام انجام تراکنش‌ها نیز از دیگر نقاط مثبت استفاده از ووچر پرفکت مانی است. فرض کنید شما قصد خرید یک کالا ۵۰ دلاری از یک وبسایت را دارید و برای اینکار یک ووچر ۵۰ دلاری تهیه کرده‌اید. اگر این سایت یک پروژه کلاهبرداری باشد شما نهایتا دارایی موجود در پرفکت مانی خود را از دست داده‌اید و هیچ حسابی از حساب‌های مالی شما در ریسک خطرات کلاهبرداری قرار ندارند.

پلتفرم تبادل ایکس پی اکسچنج این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بدون نیاز به انجام احراز هویت بتوانید در مبالغ دلخواه اقدام به شارژ حساب پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی کنید. همچنین پلتفرم تبادل ایکس پی اکسچنج با ایجاد محیطی امن تمام نگرانی شما را بابت دسترسی امن به خرید ووچر پرفکت مانی راحت کرده است.

کلام پایانی

در این مطلب به این موضوع اشاره کردیم که پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی چیست و چه تفاوت‌هایی مابین ووچر پرفکت مانی و پرفکت مانی وجود دارد. پرفکت مانی به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پرداخت بین المللی و همچنین با عدم پیروی از قوانینی ایالات متحده به گزینه مناسبی برای کاربران ایرانی و بسیاری از کاربران در اقصی نقاط جهان تبدیل شده است. این سرویس با ایجاد امنیت قابل اطمینان روی دارایی‌های کاربران توانسته تا به مقدار زیادی اطمینان آن‌ها را به خود جلب کند. همچنین امکان خرید و ذخیره دارایی‌ها به صورت بیت کوین و طلا و دریافت سود ثابت ماهیانه از دیگر ویژگي‌های جذاب این سرویس محبوب به شمار می‌رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید