وریا غفوری تبرئه شد

  • ورزشی
  • شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۴:۴۴
    کد خبر :863375
وریا غفوری تبرئه شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جدید ترین آرای خود را اعلام کرد که طبق آن کاپیتان استقلال تبرئه شد.

در دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد از سری مسابقات هفته دوم که در تاریخ دوم آبان ۱۴۰۰ برگزار شد، باشگاه پدیده به دلیل مسئول شناخته شدن در عدم برگزاری مسابقه، طبق ماده ۶۴ مقررات انضباطی ضمن بازنده اعلام شدن با نتیجه ۳ بر صفر به پرداخت جریمه نقدی یک میلیارد ریالی محکوم شد.

باتوجه صحبت‌های وریا غفوری بازیکن و کاپیتان تیم استقلال تهران درخصوص اخذ پنج درصد از قرارداد هر بازیکن، اعضای کمیته انضباطی پس از مطالعه گزارش و باتوجه به دفاعیات باشگاه استقلال، صحبت های غفوری را نشر اکاذیب ندانسته و رای برائت وی را صادر کرد.

درخصوص اعاده دادرسی از سوی ساکت الهامی باتوجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه درخواست مطرح شده با هیچ یک از جهات مندرج در ماده ۱۰۸ مقررات انضباطی مطابقت ندارد، به استناد ماده ۱۱۰ قرار رد درخواست صادر می شود. اما درخصوص درخواست تعلیق مجازات باتوجه به انصراف الهامی از تجدیدنظرخواهی و پرداخت جریمه نقدی، به استناد ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی با پذیرش درخواست نیمی از محرومیت شش جلسه ای وی و همچنین محرومیت از ورود به ورشگاه های کشور را به مدت شش ماه معلق می شود. نامبرده از این تاریخ (۲۷ آبان ۱۴۰۰) مجاز به حضور در ورزشگاه های کشور (ضمن اعمال محرومیت سه جلسه همراهی تیم خود) است.

به گزارش همشهری آنلاین، درخصوص صحبت‌های مسعود ابراهیم زاده بازیکن و کاپیتان تیم ذوب آهن درخصوص اخذ مبالغی بابت حق عضویت و هزینه های پزشکی، اعضای کمیته انضباطی پس از مطالعه و گزارش و باتوجه به دفاعیات باشگاه ذوب آهن، صحبت های ایراهیم زاده را نشر اکاذیب ندانسته و رای برائت وی را صادر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید