ورود فراری Portofino به بازار خودرو هند

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ۹:۱۰
    کد خبر :382551

فراری کانورتیبل پایه جدید خود به نام فراری Portofino را با قیمت 482650 دلار در بازار هند عرضه کرد.

Portofino جایگزین کالیفرنیا T شده که یکی از محبوب ترین فراری های مدرن به عنوان خودروی GT پایه بوده است. فراری Portofino که به صورت محصولی کاملا تولید شده وارد بازار هند می شود، با مدل هایی همچون آستون مارتین DB11 ولانته یا بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل رقابت می کند.

این خودرو همچون دیگر مدل های فراری یک محصول تهاجمی و شیب دار است. هواکش های بزرگ بخش زیادی از دماغه این خودرو را پوشش می دهند در حالی که چراغ های جلوی آن یادآور 812 هستند.

کاپوت برجسته این خودرو با هواکش های روی آن، شکاف های روی گلگیر و خطوط شیب دار، از ویژگی های منحصر به فرد طراحی پینینفارینا هستند. چراغ های عقب گرد تکی در این خودرو یادآور دهه 90 هستند اما اسپلیتر عقب فیبر کربنی و اگزوز چهارقلوی آن ویژگی مدرنی به خودرو بخشیده اند.

زیر کاپوت Portofino موتور کاملا جدید 3.9 لیتری تواین توربوشارژ بنزینی V8 با قدرت 592 اسب بخار و گشتاور 760 نیوتون متر تعبیه شده که نیروی آن از طریق گیربکس دو کلاجه هفت سرعته F1 به چرخ های عقب منتقل می شود. شتاب صفر تا صد این خودرو 3.5 ثانیه و بیشینه سرعت آن 320 کیلومتر بر ساعت است. سقف تاشوی این خودرو در مدت 20 ثانیه تا سرعت 60 کیلومتر بر ساعت باز و بسته می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید