واژگونی تریلی در بزرگراه آزادگان

    کد خبر :813936

سعید اکبری از واژگونی تریلی بخاطر عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در محدوده بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سعید اکبری معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۰۵:۴۰ صبح امروز یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار قیر جامد که در مسیر بزرگراه آزادگان به شمال بعد از پل ساوه لاین اصلی در حال تردد بوده به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در اصطلاح قیچی کرده و پس از برجای گذاشتن چندین متر خط ترمز در نهایت واژگون می‌شود.

سعید اکبری گفت: خودرو‌هایی که در نزدیکی و کنار این تریلی قرار داشتند با هوشمندی و احتیاط خودروی خود را به آهستگی کنترل و متوقف نمودند تا از برخورد با این غول آهنی اجتناب ورزند که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه تیم کارشناسی و گشتی منطقه ۲۶ پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حاضر می‌گردد و نسبت به ایمن سازی و بررسی علت حادثه اقدام می‌نماید.

اکبری گفت: به همین علت در این محدوده شاهد بار ترافیکی سنگین مقطعی بودیم که بعد از کنار کشیدن این تریلر توسط جرثقیل سنگین پلیس راهور ترافیک به حالت عادی بازگشت.

به گزارش میزان، این مقام انتظامی از رانندگان خودرو‌های سنگین خواست همیشه و در همه حال به خاطر اهمیت کار آن‌ها توجه کافی و لازم را به جلو آیینه‌ها و خودرو‌های عبوری سبک داشته باشند و قبل از حرکت نسبت به بازدید و بررسی سیستم‌های خودرویی خود مخصوصا سیستم ترمز، اقدام نمایند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید