اعلام مهلت ثبت تقاضای وام شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد

    کد خبر :800382

بنا بر اعلام دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت ثبت‌نام وام شهریه برای دانشجویان این دانشگاه روز ۲۵ فروردین پایان می‌یابد.

دانشگاه آزاد اعلام کرد که سقف وام شهریه از یک میلیون تا ۵ میلیون در مقاطع مختلف تعیین شده و ثبت تقاضای دریافت آن توسط دانشجویان، در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان تا ۲۵ فروردین‌ماه فعال است.

همچنین، دانشجویان این دانشگاه می‌توانند درخواست وام‌های تحصیلی، شامل وام‌های ضروری (بر اساس رویدادهای تعیین شده توسط صندوق رفاه دانشجویان) ودیعه مسکن متأهلی، شهریه و وام ویژه دکتری (از منابع صندوق) برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ثبت کنند.

مبلغ وام تحصیلی دانشجویان بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است. همچنین مبلغ وام ضروری برای رویدادهای موارد خاص نظیر تولد فرزند دانشجوی متأهل ۳۰ میلیون ریال، فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو ۳۰ میلیون ریال دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات تا ۵۰ میلیون ریال، دانشجویان مبتلا به بیماری‌های خاص و پرهزینه تا ۵۰ میلیون ریال، بیماری خاص و پر هزینه یکی از اعضای خانواده تحت تکفل دانشجو تا ۴۰ میلیون ریال، سایر موارد مشابه به تشخیص رئیس صندوق تا سقف ۵۰ میلیون ریال، تعیین شده است.

گفتنی است، ثبت تقاضای وام شهریه توسط دانشجویان در پورتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان به آدرس «bp. swf. ir» قابل انجام است و تمام دانشجویان متقاضی و واجد شرایط، باید نسبت به ثبت تقاضای خود در سامانه مذکور در بازه زمانی تعیین شده اقدام کنند.

به گزارش ایلنا، برای سهولت در پرداخت وام ها، لیست متقاضیان از هر نوع وام حداکثر در قالب ۶ لیست در مهلت‌های مقرر در طول نیم سال تحصیلی به صورت دقیق، مستند و بدون نقص پس از تأیید معاون دانشجویی دانشگاه آزاد به صندوق رفاه دانشجویان ارسال می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید