هیوندا از فیس لیفت سوناتا نسل هشتم رونمایی کرد

    کد خبر :984053
سوناتا نسل هشتم

شرکت هیوندا به تازگی از فیس لیفت سوناتا نسل هشتم رونمایی کرد. خودرویی سدان که در نسل‌های قبلی با محبوبیت خود توانسته چند نسلی را سپری کند و حال نوبت به مدل 2024 فیس لیفت رسید.

بازتاب-شرکت کره‌ای تغییرات بزرگی در بخش طراحی بیرونی و داخلی آن تدارک دیده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. مدل 2024 دارای چراغ جلو باریک شبیه به کونا و چند مدل دیگر است. در عقب هم چراغ LED یکپارچه با انتهایی به سمت پایین تدارک دیده شده است.

سوناتا نسل هشتم

البته لوگو H در عقب به بخش زیرین چراغ منتقل شد. هیوندا دو مدل استاندارد و N لاین را تدارک دیده که هر دو گزینه اسپرتی هستند. رینگ آلیاژی 19 اینچی جلوه زیبایی به این مدل بخشید. در کابین داخلی تحول بزرگی به وجود آمده که شامل نمایشگر بزرگ دوگانه برای قسمت سیستم سرگرمی و سرعت سنج می‌شود. این بخش شباهتی به سیستم آی درایو 8 بی ام و است.

کابین بسیار مدرن شده و فرمان سه شاخ اسپرت و مدرنی هم شاهد هستیم. سوناتا 2024 دارای تریم داخلی پریمیومی بوده که شامل چرم، فلز و چوب می‌شود. دریچه‌های تهویه هوا نیز به صورت ممتد و خطی روی داشبورد تعبیه شدند و جلوه ساده‌ای به نمای داخل سوناتا 2024 بخشیدند. کنسول مرکزی شامل کلیدهای لمسی و فیزیکی شده که افراد می‌توانند برای تنظیم سیستم تهویه و برخی دیگر از آنها استفاده کنند.

سوناتا نسل هشتم

خبری از سردنده نیست و به جای آن کلیدهایی تعبیه شد. اطلاعات فنی، تاریخ عرضه و قیمت توسط هیوندا اعلام نشد. اما 30 مارس طی نمایشگاه سئول کره جنوبی آن را به نمایش خواهد گذاشت و جزئیات تکمیلی اعلام می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید