هیوندای از استاریا لانج کمپر برای عاشقان سفر رونمایی کرد

    کد خبر :904453

هیوندای با معرفی مینی ون استاریا کاری را انجام داد که به نظر غیرممکن می‌رسید. این خودرو در سال گذشته و با پیکربندی‌های مختلف که از ۲ تا ۱۱ صندلی را شامل می‌شد معرفی گردید.

بازتاب – استاریا پیش از این در نسخه‌های ون باری و حتی اتوبوس مدرسه ۱۵ نفره با نام کیندر نیز معرفی شده است. حالا اما زمان ماجراجویی فرا رسیده است و به همین خاطر کره‌ای‌ها نسخه جدید استاریا با نام لانج کمپر را ارائه کرده‌اند.

این مینی ون ماجراجویانه در کره جنوبی معرفی شده است و به‌صورت کمپر ۴ و ۱۱ تولید می‌شود. خودروی موردبحث از چادر سقفی بازشوی برقی و تشک بادی برای استراحت سود می‌برد. به لطف ابعاد جعبه‌ای که باعث ایجاد کابینی جادار شده است، استاریا لانج کمپر از تجهیزات زیادی سود می‌برد. لیست تجهیزات این خودرو شامل یخچال ۳۶ لیتری، ظرف‌شویی، میز تاشونده و کشوهای جانبی فابریک است.

شما همچنین می‌توانید سردوش را به بخش پشتی خودرو نصب کنید یعنی جایی که سوکت برق برای استفاده به چشم می‌خورد. مالکان می‌توانند درب پشتی را در تابستان و بدون نیازی به نگرانی درباره ورود حشرات به کابین باز نگه دارند زیرا هیوندای پشه‌بند جدیدی را ارائه کرده است. در داخل کابین فضای کافی برای خوابیدن راحت دو نفر وجود دارد و سیستم سایبان نیز بر انعطاف خودرو می‌افزاید.

با قیمت ۴۹,۴۷۰,۰۰۰ ون یا حدود ۴۰ هزار دلاری، به نظر می‌رسد نسخه کمپر ۱۱ این خودرو قیمت معقولی دارد. یک پله بالاتر مدل لوکس‌تر کمپر ۴ قرار می‌گیرد که با قیمت ۶۸,۵۸۰,۰۰۰ یا حدود ۵۵۴۰۰ دلار در دسترس است. البته آپشن های زیادی وجود دارند که بر قیمت نهایی تأثیر می‌گذارند. برای مثال سیستم چهار چرخ محرک یک آپشن ۱۵۰۰ دلاری است درحالی‌که پکیج‌های متنوع رفاهی و کمپینگ نیز با قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند.

تنها چیزی که استاریا عرضه نکرده است قوای محرکه الکتریکی است. این خودرو فعلاً با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۲ لیتری توربودیزل و ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری بنزینی و دوگانه‌سوز تولید می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید