هکرها بزرگترین سازنده موشک اروپا را هک کردند

    کد خبر :928959
سازنده موشک اروپا

هکرهای ناشناسی با نام مستعار Adrastea به پایگاه داده بزرگ‌ترین سازنده موشک اروپایی یعنی MBDA که در نتیجه ادغام موشک‌های فرانسوی Aérospatiale-Matra، بریتانیایی Matra BAe Dynamics و ایتالیایی Finmeccanica-Leonardo شکل گرفته بود، هک کردند.

بازتاب- پیام مهاجمان در مورد دسترسی به شبکه این شرکت در یکی از انجمن‌ها ظاهر شد. به عنوان مدرک، لینکی به بایگانی با فایل‌های نمایشی پیوست شد.‌ مجموع اطلاعات به سرقت رفته توسط هکرها 60 گیگابایت برآورد شده است که بخشی از آنها شامل مکاتبات و قراردادهای شرکت و همچنین اسناد طراحی سامانه های دفاع موشکی و هوایی است.

هک ام بی دی ای

Adrastea آماده ارائه بیانیه در مورد هزینه به وجود آمده براثر این سرقت شده است. MBDA هنوز در مورد این حادثه اظهار نظری نکرد. MBDA طیف گسترده‌ای از موشک‌ها و تاسیسات مرتبط را تولید می‌کند. به عنوان مثال، این شرکت موشک‌های هوا به هوا AIM-132 ASRAAM (کوتاه برد، با هدایت IR)، MBDA Meteor (بلند)، MICA (متوسط ​​برد، با هدایت IR و راداری) تولید می‌کند.

محدوده محصولات این شرکت همچنین شامل موشک‌های زمین به هوا هم شده و Mistral (MANPADS)، MBDA Aster (متوسط ​​و بلند برد)، Aspide Mk.1 (متوسط ​​برد)، Sea Wolf (SAM)، ضد کشتی (Exoce، Otomat، موشک های Marte، Sea Skua) و ضد تانک (ERYX، Brimstone، HOT) بخشی از آنها هستند.

این شرکت هنوز اظهارنظری دراین باره نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید