هوفله دیزاین و تغییراتی برای شاسی بلند لوکس مرسدس بنز/ عکس

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۵
    کد خبر :767806

هوفله دیزاین یک کمپانی خصوصی است که در سال 1983 در شهر دونزدورف تاسیس و به کار تیونینگ، تولید قطعات پرفورمنس و لوازم جانبی مشغول است.

همانطور که قبلا درباره کلاس G مرسدس بنز اشاره کرده ایم؛ برای آنها که طرفدار خودروهای شاسی بلند هستند مرسدس های کلاس جی همواره یکی از رویایی ترین گزینه ها محسوب می شوند! خودرویی متفاوت در طراحی و بینظیر در کیفیت که ترکیبی فعال از تمام فاکتور های مورد نیاز برای یک اس یو وی خاص را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

کلاس جی گران ترین شاسی بلند کمپانی آلمانی مذکور و همچنین یکی از لوکس ترین تولیدات آن است که از سال 1979 میلادی روی خط تولید قرار دارد. ویژگی های برتر زمینه ای را ایجاد کرده که جی کلاس ها علاوه بر استفاده متعارف شهری به عنوان یک آفرودر و همچنین خودرویی با کاربرد نظامی نیز مدنظر قرار داشته باشند.

اینبار هوفله دیزاین تیونر آلمانی سراغ کلاس جی رفته تا ویرایش لوکس خود را از این خودرو ارائه دهد. هوفله دیزاین یک کمپانی خصوصی است که در سال 1983 در شهر دونزدورف تاسیس و به کار تیونینگ، تولید قطعات پرفورمنس و لوازم جانبی مشغول است.

به گزارش عصرایران،از جمله تغییرات اعمالی هوفله می توان به گریل(جلوپنجره) کرومی نرده ای، لوگوی هوفله، بامپر(سپر) با جزئیات کرومی، رینگ های آلومینیومی 23 اینچی با طرح توربین، تغییر وضعیت درب های عقب به حالت خودکشی و … اشاره کرد.

شاید تشخیص تم دو رنگ بدنه در تصاویر کمی دشوار باشد اما هوفله از کد رنگ خاکستری رنجروور و مشکی کریستالی رولز-رویس برای بدنه استفاده کرده تا درپوش موتور و بالاتر از خط شانه به رنگ خاکستری و سایر قسمت ها مشکی باشد.

کابین

داخل کابین نیز ترکیبی از چرم ناپا و پوشش الکانتارا شکل داده و بیشتر قسمت ها را پوشانده است. قسمت کف بخش بار یا صندوق نیز رنگ مشکی پیانویی کار شده و روی آن را لاک الکل پوشانده است تا همه چیز براق و لوکس باشد. صندلی های کاپیتانی ردیف عقب دارای ماساژور هستند و البته گرم کن و تهویه نیز جز امکانات آن محسوب می شود. تمامی این ویژگی های صندلی روی یک صفحه لمسی که بین دو صندلی قرار داده شده، قابل تنظیم و کنترل است. در این قسمت یک پد شارژ بی سیم نیز قرار داده شده است.

هوفله با توجه به سفارش مشتری می تواند این تغییرات را روی جی350، جی400، جی500 و جی63 اعمال کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید