هوآوی از گوشی نوا11 آی با طراحی شیک و قیمت جذاب رونمایی کرد

    کد خبر :991374
نوا11 آی

شرکت هوآوی پیشتر سری گوشی نوا 11 خود را رونمایی کرده بود و حال برای بازار آفریقا جنوبی یک مدل جدید تحت عنوان نوا 11آی را رونمایی کرده است.

بازتاب- این مدل از شبکه 5جی پشتیبانی نکرده و یک گوشی 4جی به حساب می‌آید. یکی از نقاط قوت این گوشی، نمایشگر بزرگ تخت 6.8 اینچی IPS LCD بوده که وضوح FHD+ با نرخ نوسازی 90 هرتزی ارائه می‌دهد. نرخ نمونه‌برداری لمسی 270 هرتز بوده و برای انجام بازی عملکرد بالایی می‌تواند داشته باشد. در سوی دیگر باید به پردازنده پرتوان اسنپدراگون 680 کوالکام اشاره کرد که با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود.

Nova 11i دارای ظرفیت ذخیره سازی قابل ارتقا بوسیله اسلات کارت microSD بوده و افراد در صورت کمبود فضای حافظه می‌توانند به ارتقا آن بپردازند. این دستگاه همچنین به یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 40 واتی پشتیبانی می‌کند. بنابراین افراد مدت زمان طولانی را در کنار این گوشی سپری کرده و لذت ببرند. در بخش دوربین هوآوی دو حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه کرده که در کنار دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‌توان انتظار عملکرد بالایی داشت.  این گوشی نوید خروجی چشمگیر را از طریق اسپیکرهای استریو داده زیرا تا 88 دسی بل افزایش صدا و فناوری صوتی Histen 8.1 را دربرمی‌گیرد.

نوا11 آی

هواوی Nova 11i دارای رابط کاربری EMUI 13 مبتنی بر اندروید است. این دستگاه به ویژگی‌های دیگری مانند پشتیبانی از تک سیم‌کارت، 4جی VoLTE، وای فای  802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS، NFC، پورت USB-C، حسگر تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت جانبی تجهیز شد. در نهایت، نوا  11i دارای ابعاد 164.6 در75 در 8.55 میلی متر و وزن 193 گرم است. این گوشی با قیمت 320 دلاری عرضه خواهد شد و رنگ آن مشکی و سبز نعنایی خواهد بود.

درباره هوآوی باید بیان داشت که یک شرکت چینی فعال در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی است. این شرکت در سال 1987 توسط رن‌زنفِی (Ren Zhengfei) در شهر شنژن چین تأسیس شد. ابتدا فعالیت های هوآوی در زمینه تولید تجهیزات تلفن همراه و شبکه ارتباطی بوده است و در سال های اخیر به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات شبکه، تلفن همراه، لپ تاپ و دیگر تجهیزات الکترونیکی در جهان شناخته شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید