هوآوی از هدفون بی سیم FreeBuds 4i با قابلیت لغو نویز رونمایی کرد

    کد خبر :787533

شرکت هوآوی به تازگی هدفون بی سیم FreeBuds 4i را روانه بازار کرد. هدفونی که از قابلیت لغو نویز برخوردار است و طراحی بهتر در کنار کیفیت صدا بهتر و عمر باتری بیشتر شامل حال آن شده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– هواوی FreeBuds 4i یک هدست بی سیم واقعی است که از فناوری هوشمند صوتی جدید با استفاده از ANC پشتیبانی کرده که با شناسایی امواج صوتی ناخواسته و ایجاد سیگنال‌های معکوس دقیق برای خنثی کردن صدای اصلی، صدا اضافی پیرامون را از بین برده و تجربه صوتی کم نظیر ایجاد می‌کند.

 

FreeBuds 4i با طراحی بیونیک سه بعدی ارائه شده که کاملاً متناسب و نزدیک گوش است و برای راحتی بیشتر ارگونومی بالایی رقم می‌زند. هدست در هر دو گوشی دارای کلید لمسی هستند که توسط هدست یا تلفن همراه با دو ضربه یا فشار طولانی کنترل می‌شوند.

سایر ویژگی‌ها را می‌توان از طریق برنامه AI life در EMUI 11 یا نسخه جدید تلفن‌های هوشمند تنظیم کرد. با دوبار ضربه زدن روی گوشی چپ یا راست، می‌توانید موسیقی و همچنین تماس را قطع یا پخش کنید. با فشار طولانی، کاربر می‌تواند لغو نویز (ANC)، حالت شفاف را فعال یا غیرفعال کند یا هر دو مورد را لغو کند.

 

در بخش باتری هر دو گوشی دارای یک باتری 55 میلی آمپرساعتی هستند و کیس نیز خود 215 میلی آمپر باتری دارد. در صورت استفاده منظم، کاربر می‌تواند حداکثر 7.5 ساعت موسیقی با ANC فعال، 10 ساعت در صورت غیرفعال بودن، گوش دهد. گوشي‌ها حداقل 60 دقيقه تا 100٪ در داخل کیس شارژ مي‌شوند و کیس شارژ حدود 90 دقیقه فعال است.

 

این هدفون شامل بلوتوث 5.2 شده و در سه گزینه رنگی سیاه ، سفید و قرمز ارائه می‌شود و قیمت آن 499 یوان (75 دلار) است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید