بهترین هدفون های بازار

    کد خبر :1052623
هدفون

هدفون‌ها ابزاری برای تجربه صوتی بهتر و کسب لذت از موسیقی است. در بازار مدل‌های مختلفی وجود دارند اما انتخاب یک گزینه مناسب دشوار است.

بازتاب-صنعت هدفون برندهای بزرگی را در برمی‌گیرد که هر یک در نوع خود برجسته است. برندهایی که باید به سونی، بوز، سنهایزر و بسیاری دیگر اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم فهرستی از بهترین‌ها را لیست کنیم.

1-بوز QuietComfort Ultra

هدفون

بوز QuietComfort Ultra بهترین هدفونی است که تست کردیم. این مدل به لطف سیستم حذف نویز (ANC) عملکرد عایق نویز فوق العاده‌ای دارند. مانند سایر هدفون‌های این سازنده، طیف گسترده‌ای از صدای محیط را مسدود می‌کنند، از موتورهای اتوبوس و هواپیما گرفته تا چت‌های محیطی و فن‌های پر سر و صدا. با روشن بودن ANC، 29 ساعت به طور مداوم دوام می‌آورند و تناسب بسیار راحتی دارند، بنابراین می‌توانید برای مدت طولانی بدون خستگی آنها را بپوشید.

خارج از جعبه، صدای بیس آن‌ها ضربات، غرش و بوم بیشتری به میکس‌های شما می‌افزاید. اگر آن صدا را دوست ندارید، می‌توانید با استفاده از EQ گرافیکی و تنظیمات پیش‌تنظیم شده برنامه همراه آن‌ها، آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. این اپلیکیشن همچنین Immersive Audio را ارائه می‌کند، قابلیتی که حرکات سر شما را برای ایجاد یک تجربه صوتی جادارتر و فراگیرتر ردیابی می‌کند. آنها چند ویژگی اضافی دیگر دارند که به تطبیق پذیری آنها می‌افزاید. می‌توانید آنها را با حداکثر دو دستگاه به طور همزمان وصل کنید و از aptX Adaptive پشتیبانی می‌کنند. این کدک بلوتوث به طور خودکار عملکرد خود را با محتوای شما تنظیم می‌کند و از تاخیر کم هنگام تماشای فیلم و کیفیت صدای بالا هنگام گوش دادن به صدا اطمینان می‌دهد.

2-سونی WH-1000XM4 

هدفون

اگر به دنبال هدفون پریمیومی با قیمت قابل هضم‌تر هستید، در مقابل سونی WH-1000XM4 را بررسی کنید. در حالی که سونی نسخه جدیدتری از این هدفون را به نام سونی WH-1000XM5 Wireless عرضه کرده است، اما این هدفون برای اکثر افراد راحت نیست و ANC آن‌ها صدای زیادی را در محدوده بیس مسدود نمی‌کند. این هدفون دارای یک سیستم ANC برجسته است که عملکرد فوق‌العاده‌ای در مسدود کردن صدای محیط از جمله موتورهای غرش و مکالمات پس‌زمینه دارد، بنابراین برای رفت‌وآمد یا مسافرت گزینه‌ای عالی هستند. باتری آنها تقریباً 37 ساعت با ANC روشن دوام می‌آورد، بنابراین لازم نیست نگران تمام شدن شارژ در روزهای طولانی در حال حرکت باشید.

مانند هدفون بی سیم بوز QuietComfort Ultra، آنها از جفت شدن چند دستگاه پشتیبانی می‌کنند و دارای نمایه صدای پیش فرض با باس سنگین هستند که در ژانرهایی مانند EDM و هیپ هاپ بر ضرب و شتم و سر و صدا تأکید می‌کند. همانطور که گفته شد، نسبت به Bose گل آلودتر و با صدای درهم ریخته‌تر است و حتی با یک EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده در برنامه همراه آنها، کاهش باس اضافی می‌تواند مشکل باشد. با این حال، برنامه همچنین یک ویژگی صحنه مجازی به نام 360 Reality Audio را ارائه می‌دهد که شکل منحصر به فرد گوش شما را تجزیه و تحلیل می‌کند تا صدایی شخصی و فراگیر ایجاد کند. با این حال، باید مشترک سرویس‌هایی مانند Tidal شوید که از آن پشتیبانی می‌کنند.

3-انکر Soundcore Space Q45

هدفون

از این نقطه قیمت به بعد، Anker بر بازار مسلط است. مجموعه Q آنها طیف وسیعی از قیمت‌ها را پوشش می‌دهد، از میان رده تا بودجه، و نادیده گرفتن اکثر گزینه‌ها بسیار سخت است زیرا به خوبی مجهز به ویژگی‌هایی مانند ANC، جفت شدن چند دستگاه و پشتیبانی از برنامه‌های همراه هستند. مدل برتر آنها انکر Soundcore Space Q45 Wireless است که به طور قابل توجهی ارزان‌تر از سونی WH-1000XM4 Wireless است. این هدفون از نظر کیفیت ساخت و راحتی نسبت به انتخاب قبلی یک پله پایین‌تر است و عمر باتری مداوم کمتری را ارائه می‌دهد. با این حال، آنها برخی از ویژگی‌های مشابه را ارائه می‌دهند و عملکرد قابل مقایسه‌ای در حذف نویز دارند.

ANC قابل تنظیم آنها کار فوق العاده‌ای در کاهش طیف وسیعی از صدا انجام می‌دهد. صدای V شکل آنها به خوبی برای ژانرهایی مانند پاپ و راک مناسب است، زیرا آنها دارای باس و تریبل اضافی هستند تا به میکس‌ها تپش و سروصدای بیشتری ببخشند و در عین حال مطمئن شوند که آوازها و سازها پاپ می‌کنند. می‌توانید صدای آن‌ها را با استفاده از EQ گرافیکی درون‌برنامه و تنظیمات از پیش تنظیم کنید. این هدفون همچنین حدود 27 ساعت به طور مداوم دوام می‌آورند و از اتصال چند دستگاه پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانید به طور همزمان به رایانه شخصی و تلفن هوشمند خود متصل بمانید.

4-انکر Soundcore Life Q30

هدفون

اگر به دنبال هدفون ارزان‌تری هستید، انکر Soundcore Life Q30 را بررسی کنید. در حالی که آنها به اندازه انکر Soundcore Space Q45 محکم یا پر ویژگی نیستند، اما همچنان ANC دارند و برای جلسات گوش دادن طولانی به همان اندازه راحت هستند. این هدفون مقرون به صرفه بیشتر از نمونه گران قیمت خود با یک بار شارژ بیش از 44 ساعت دوام می‌آورند. به این ترتیب، می‌توانید از آنها در سفرهای طولانی یا تکرار روزهای مطب بدون نیاز به شارژ استفاده کنید.

آنها نمایه صدای هیجان انگیزی دارند که ژانرهایی مانند راک و پاپ را تحسین می کند. با این حال، لجن‌های باس اضافی با هم ترکیب می‌شوند و سه‌بلندی اضافه‌شده باعث می‌شود محتوا به نظر خشن و نافذ باشد. با این حال، می‌توانید صدای آن‌ها را با استفاده از EQ گرافیکی و از پیش تنظیم‌های برنامه همراه آن‌ها تنظیم کنید. در حالی که آنها مانند Q45 از حذف نویز تطبیقی برخوردار نیستند، بنابراین نمی توانند به طور خودکار با محیط شما سازگار شوند، ANC آنها دارای سه حالت است که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. آنها از جفت شدن چند دستگاه پشتیبانی می کنند، بنابراین می توانید همزمان به حداکثر دو دستگاه متصل بمانید.

5-سنهایزر HD 800 S

هدفون

سنهایزر HD 800 S هدفون صوتی جذابی بوده که رقبای خود را از آب بیرون می‌کشد. برخلاف Focal Bathys Wireless که هدفون‌های بلوتوثی پشت بسته هستند، این مدل سیمی دارای طراحی پشت باز بوده که به صدا اجازه می‌دهد از گوشه‌های گوش خارج شود و از دیوارهای اطراف شما بپرد و یک صحنه صوتی غیرفعال بزرگ و خارج از سر ایجاد کند. از طرف دیگر، آنها برای استفاده در یک اتاق بسته طراحی شده‌اند زیرا هیچ صدای پس زمینه را مسدود نمی‌کنند. اگر می‌خواهید به درستی آن‌ها را راه‌اندازی کنید، باید یک آمپلی فایر درجه بالا بخرید، که اگر قبلاً آن را ندارید، می‌تواند سرمایه‌گذاری اضافی باشد. اگر این یک مشکل است، ارزش آن را دارد که هدفون‌های سطح پایه مانند فیلیپس SHP9600 را امتحان کنید، هدفون‌هایی که بسیار ارزان‌تر هستند اما صحنه صوتی کمتری دارند.

هدفون سنهایزر دارای صدایی متعادل و خنثی است که برای اکثر محتوای صوتی مناسب است. اگر چه آنها در بازتولید باس کم ضربان‌دار مشکل دارند، اما یک لمس بیس بالا برای افزایش گرما به صدا دارند.

6-سونی WF-1000XM5 

هدفون

اگر به دنبال هدفون‌های سبک‌وزن و قابل حمل‌تر از هدفون‌های قبلی هستید، سونی WF-1000XM5 را امتحان کنید. به لطف طراحی کوچک آنها، به راحتی می‌توانید آنها را در جیب خود در هنگام حرکت نگه دارید. به لطف ویژگی ANC آنها، عملکرد عایق نویز فوق العاده‌ای دارند. با این حال، نوک گوش فوم حافظه آن‌ها تا حد زیادی کارهای سنگین را انجام می‌دهند و به طور غیر فعال طیف وسیعی از صداها را از صدای موتور گرفته تا چت سرنشین را مسدود می‌کنند.

در نتیجه، برخی از افراد ممکن است تفاوت قابل توجهی بین ANC روشن و خاموش پیدا نکنند. با روشن بودن ANC، نزدیک به 9 ساعت دوام می‌آورند، اما در صورت نیاز، چند هزینه اضافی در این مورد وجود دارد. خارج از جعبه، آن‌ها نمایه صدای گرمی دارند که می‌توانید با استفاده از EQ گرافیکی و تنظیمات پیش‌تنظیم شده برنامه همراهشان، آن را مطابق میل خود تنظیم کنید. گفتنی است، همه از نوک گوش فوم مموری که می تواند بر کانال گوش شما فشار وارد کند، لذت نخواهند برد. اگر به دنبال هدفون حذف نویز راحت‌تر هستید، به جای آن هدفون بوز QuietComfort Ultra را در نظر بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید