هدفون جدید آنر با قابلیت لغو نویز و قیمت ایده آل معرفی شد

    کد خبر :820182

شرکت آنر به تازگی هدفون بی سیم جدید آنر ایربادز 2 اس ای معرفی کرده که دارای طراحی زیبا و متریال باکیفیت است. گذشته از آن آنر ایربادز 2 اس ای طراحی شبیه به ایرپادز اپل دارد و قابلیت لغو نویز هم داراست.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– ایربادهای بی‌سیم به محصولی مهم برای بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند تبدیل شده اند.  شاهد آن هستیم که در کنار معرفی گوشی‌های پرچم‌دار، شرکت‌ها از نسل جدید ایربادهای خود نیز رونمایی می‌کنند. آنر نیز در کنار معرفی سری معرفی سری مورد انتظار آنر 50، از ایرباد بی‌سیم Honor Earbuds 2 SE رونمایی کرده است.

آنر ایربادز 2 SE دارای قیمتی نسبتا مناسب در مقایسه با رقبایش است و از ویژگی‌های قابل توجهی مانند حذف نویز فعال و باتری قدرتمند با عمر بیش از یک روز بهره می‌برد. در زمینه طراحی آنر ایربادز 2 SE مورد جدیدی برای ارائه ندارد و این طراحی آشنا را در ایربادهای دیگر برندها نیز شاهد بوده ایم. البته با توجه به این که این ایرباد جزو ایربادهای زیر 100 دلار بازار خواهد بود و از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد، می‌توان از طراحی تکراری آن چشم‌پوشی کرد.

آنر در حال حاضر Honor Earbuds 2 SE در رنگ‌های مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد. کیس شارژ این مدل نیز مستطیل‌شکل است. آنر جدیدترین ایرباد خود را به قابلیت حذف نویز فعال مجهز کرده تا کاربران بتوانند بدون هیچ مزاحمتی به موسیقی گوش کرده یا مکالمه کنند. مانند دیگر ایربادهای مجهز به این قابلیت، در آنر ایربادز 2 SE نیز حالت شفافیت صدا وجود دارد. ویژگی Transparency Mode که در ایربادهای سامسونگ با نام Ambient Sound شناخته می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به بیرون آوردن ایرباد از گوش، صداهای محیط را بشنوند.

به لطف استفاده از دو میکروفون در هر ایرباد، Honor Earbuds 2 SE می‌تواند در هنگام مکالمه صدای کاربر را با کیفیتی بالا انتقال دهد. همچنین با کمک هوش مصنوعی، نویز در هنگام مکالمه کاهش می‌یابد. از جمله دیگر ویژگی‌های ایرباد جدید آنر می‌تواند به حالت گیمینگ اشاره کرد که میزان تاخیر صدا را در بازی‌ها کاهش می‌دهد. البته تمام کاربران نمی‌توانند از این ویژگی استفاده کنند و فقط گوشی‌های آنر که به Magic UI 4.0 و بالاتر مجهز هستند از این ویژگی بهره خواهند برد. Honor Earbuds 2 SE می‌تواند به عنوان میکروفون گوشی کاربر در زمان ضبط ویدئو و صدا عمل کند. امکان کنترل این مدل با توجه به پشتیبانی از فرمان‌های لمسی، بدون نیاز به گوشی نیز ممکن است.

عملکرد باتری آنر ایربادز 2 SE بسیار خوب به نظر می‌رسد. با یک بار شارژ کامل، کاربران این مدل می‌توانند تا 10 ساعت (بدون ANC) به موسیقی گوش دهند. همچنین با وجود کیس شارژ این مدل، گوش دادن به موسیقی تا 32 ساعت برای کاربران ممکن خواهد بود. با توجه به ادعاهای آنر، این ایرباد می‌تواند در زمینه باتری یکی از بهترین گزینه‌های بازار باشد. 10 ساعت پخش با یک بار شارژ کامل، حتی در ایربادهای گران‌قیمت‌تر اپل نیز ممکن نیست.

آنر ایربادز 2 SE از همین حالا با قیمت حدودی 73 دلار پیش‌فروش می‌شود. فروش این مدل از اواخر ماه جاری میلادی آغاز خواهد شد. کسانی که این ایرباد را پیش‌خرید کنند به یک کیس سیلیکونی رایگان هم دسترسی خواهند داشت.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید