هدفون جدید سونی برای دوستداران موسیقی معرفی شد

    کد خبر :1061355
هدفون جدید سونی برای دوستداران موسیقی معرفی شد

سونی اخیراً سری محصولات صوتی ULT Power Sound را معرفی کرده که شامل بلندگوهای جدید و همچنین یک جفت هدفون جدید به نام سونی ULT Wear می‌شود.

به گزارش بازتاب-این هدفون WH-ULT900N اخیراً فاش شده بود، با این حال، سونی آنها را به سادگی با نام Ult Wear معرفی می‌کند. این هدفون اکنون در رنگ‌های مشکی، سبز جنگلی و سفید در دسترس است. آنها دارای درایورهای نئودیمیوم 40 میلی‌متری هستند که محدوده پاسخ فرکانسی از 5 هرتز تا 20 کیلوهرتز را ارائه می‌دهند و صدایی غنی و دقیق را در همه سبک‌ها تضمین می‌کنند. اتصال با بلوتوث 5.2 و بلوتوث چند نقطه برای تعویض آسان دستگاه میسر است.

این هدفون دارای ویژگی‌های جذابی بوده، از جمله حالت شفافیت، پشتیبانی از LDAC برای کیفیت صوتی برتر و سنسوری که تشخیص می‌دهد کاربر چه زمانی هدفون را برمی‌دارد. پردازنده مجتمع سونی V1، که به دلیل قابلیت‌های حذف نویز معروف است، در کنار فناوری Pickup صدای دقیق و پشتیبانی از کنترل صدا برای دستیار Google و الکسا گنجانده شده است.

هدفون جدید سونی برای دوستداران موسیقی معرفی شد

هدفون ULT WEAR از طریق حذف نویز فعال (ANC)، صدای واقعی 360، اکولایزرهای شخصی‌سازی شده، کنترل‌های حرکتی و سازگاری با برنامه Sony Headphones Connect برای تنظیمات شخصی، تجربه شنیداری همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌کند. این هدفون همچنین دارای یک دکمه ULT است که صدای بیس قدرتمند و قوی را فعال می‌کند. سونی همچنین با استفاده از پلاستیک بازیافتی در طراحی هدفون ULT WEAR، پایداری زیست محیطی را در اولویت قرار داده است.

ULT WEAR از بهار 2024 در Sony.com، Amazon، Best Buy و دیگر نمایندگی‌های مجاز سونی برای خرید در دسترس است. سونی قیمت 199.99 دلار را در ایالات متحده و 199 یورو را در منطقه یورو تعیین کرده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید