هدفون بی سیم FreeBuds Pro 2 هوآوی معرفی شد/ زیبا و باکیفیت

    کد خبر :919747
هدفون بی سیم FreeBuds Pro 2 هوآوی معرفی شد

هواوی از هدفون جدید FreeBuds Pro 2 کاملا بی سیم خود برای بازار بین المللی رونمایی کرد. آنها با همکاری شرکت فرانسوی Devialet که متخصص در تولید تجهیزات صوتی است، توسعه یافته‌اند.

بازتاب-کاربران اروپایی می‌توانند FreeBuds Pro 2 را در نسخه‌های سفید، نقره‌ای آبی و خاکستری خریداری کنند. قیمت این گجت پوشیدنی 199 یورو خواهد بود. کسانی که پیش‌سفارش می‌کنند، دستبند هوشمند Huawei Band 7 را هم دریافت خواهند کرد و از 11 جولای فروش آغاز خواهد شد.

این هدفون یک سیستم کاهش نویز فعال با راندمان تا 47 دسی بل و همچنین عمر باتری طولانی دارد. چهار حالت برای آن تدارک دیده شده که باید به حالت راحت، عمومی، پیشرفته و همچنین حالت انتقال صدا، زمانی که کاربر با دنیای خارج در تماس است، اشاره کرد.

هدفون بی سیم FreeBuds Pro 2 هوآوی معرفی شد

هر یک از گوشی‌ها به دو امیتر و سه میکروفون مجهز شدند. یک امیتر مسئول فرکانس‌های پایین و دیگری فرکانس‌های متوسط و بالا خواهد بود. محدوده فرکانس کل 14 هرتز – 48 هزار هرتز است.

این هدفون برخلاف مدل‌های قبلی خود در برابر رطوبت (IP54) و گرد و غبار محافظت می‌شود. با کیس شارژ، عمر باتری تا 30 ساعت است. همچنین با یک بار شارژ در حالت حذف نویز 4 ساعت و بدون حذف نویز 6.5 ساعت عمر باتری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید