معرفی گوشی هوآوی نوا 12 اولترا/ زیباروی چینی

    کد خبر :1043795
هوآوی نوا 12 اولترا

شرکت هوآوی به تازگی چندین مدل گوشی از سری نوا 12 را معرفی کرد و یکی از آنها هوآوی نوا 12 اولترا پرچمدار با طراحی جذاب است.

بازتاب-گوشی نوا 12 اولترا هوآوی یک پرچمدار جذاب بوده که از طراحی شیک و سخت افزار قدرتمند بهره می‌برد. این مدل ویژگی‌های بزرگی داشته که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند.

در ادامه بیشتر با این مدل آشنا می‌شویم.

طراحی و ساخت

نوا 12 اولترا دارای ابعاد 163 در 75 در 7.7 میلیمتر بوده و بدنه از جنس چرم و فریم از جنس آلومینیوم دارد. در عقب برجستگی بیضی شکل داشته که سه حسگر دوربین عقب در آن درج شده و لوگو نوا هم به صورت الگو روی بدنه حک شد. وزن این گوشی 198 گرم بوده و شامل حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پورت USB-C می‌شود. نمایشگر خمیده داشته که حفره بیضی شکل برای دوربین سلفی وسط نمایشگر آن جای گرفت.

نمایشگر

محصول هوآوی به پنل LTPO OLED مجهز شده که سایز 6.76 اینچی داشته و وضوح FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتز ارائه می‌دهد. مدل به پوشش محافظه شیشه Kunlun تجهیز شده که به گفته هوآوی تقریبا نشکن است. بنابراین می‌توان تجربه کاربری لذت بخش هم داشت.

سخت افزار

این گوشی دارای پردازنده کرین 9000SL هوآوی بوده که در کنار 12 گیگ رم و 256 گیگ تا 1 ترابایت حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قرار می‌گیرد. متاسفانه یا خوشبختانه نمی‌توان به ارتقا حافظه داخلی پرداخت.

دوربین

هوآوی نوا 12 اولترا

این مدل دارای حسگر واید 50 مگاپیکسلی بوده و دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل هم شامل آن شد. همچنین دارای قابلیت فیلمبرداری 4کی هم است. در سوی دیگر باید به دوربین سلفی دوگانه 8 و 60 مگاپیکسل هم اشاره کرد که قابلیت فیلمبرداری 4کی دارد.

باتری

هوآوی نوا 12 اولترا به یک بسته باتری 4600 میلی آمپرساعتی مجهز بوده که از شارژ سریع 100 واتی هم پشتیبانی می‌کند. این مدل شارژ معکوس 5 واتی هم ارائه می‌دهد. سرعت شارژ 100 واتی کمک کرده گوشی در کمتر از 10 دقیقه به شارژ 60 درصدی دست یابد.

نکته پایانی

گوشی نوا 12 اولترا یک پرچمدار تمام عیار بوده که از طراحی شیک و سخت افزار قدرتمندی هم بهره می‌برد که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید