با غول مرحله آخر هوآوی آشنا شوید/میت 60 پرو پلاس

    کد خبر :1020262
میت 60 پرو پلاس

شرکت هوآوی اخیرا گوشی پرچمدار میت 60 پرو پلاس خود را معرفی کرده که دارای طراحی جذاب و سخت افزار قدرتمندی است و شامل پشتیبانی شبکه 5G می‌شود.

بازتاب-گوشی جدید هوآوی دارای طراحی پریمیومی بوده و از سخت افزار قوی با قابلیت پشتیبانی ارتباط ماهواره‌ای بهره می‌برد. دستگاه دارای ویژگی‌های بزرگی بوده و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

این محصول هوآوی دارای ابعاد 163 در 79 در 8.1 میلیمتر است و وزن آن به 225 گرم می‌رسد. بدنه از فریم فلزی و شیشه ساخته شده تا حس پریمیومی ارائه دهد. در سوی دیگر باید به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و پورت USB-C هم پرداخت. خبری از جک هدفون نیست و نمایشگر دارای حاشیه بسیار کم با سه حفره در جلو است. همچنین باید به ماژول دوربین دایره‌ای جذاب هم در عقب اشاره کرد.

یک نوار هم در عقب کشیده شده و جلوه ظاهری جذاب به این محصول بخشید.

 

میت 60 پرو پلاس

 

نمایشگر و باتری

در بخش نمایشگر از پنل LTPO OLED با سایز 6.8 اینچی و نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده شد. وضوح نمایشگر 2720 در 1260 پیکسل بوده و شیشه مقاومی هم برای آن تدارک دیده شد. در بخش باتری یک پک 5000 میلی امپرساعتی با سرعت شارژ 88 واتی به کار گرفته شد.

 

سخت افزار و دوربین

محصول هوآوی دارای پردازنده کایرین 9000اس بوده که از شبکه 5G پشتیبانی دارد و در کنار آن 16 گیگ رم و 512 تا 1024 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار گرفت. در قسمت دوربین باید به حسگر واید 48 مگاپیکسل، حسگر پریسکوپ تله فوتو 48 مگاپیکسل و حسگر اولتراواید 40 مگاپیکسل اشاره کرد. دوربین سلفی حسگری 13 مگاپیکسلی بوده که در کنار حسگر 3D TOF قرار گرفته و برای اسکن سه بعدی تدارک دیده شد.

قابلیت فیلمبرداری 4کی در این مدل قابل مشاهده است.

 

نکته پایانی

گوشی میت 60 پرو پلاس یک پرچمدار است و طراحی جذابی شامل آن شد که می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. اما مشخص نیست هوآوی آن را در بازارهای مختلف عرضه می‌کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید