هوآوی از هدست واقعیت مجازی VR Glass 6DoF رونمایی کرد

    کد خبر :862689

شرکت هواوی امروز در کشور چین رویدادی برگزار و از محصولات جدید خود همچون تبلت هیبریدی میت بوک E، ساعت هوشمند واچ GT Runner و ست گیم عینک‌ واقعیت مجازی 6DoF رونمایی کرد. این ست گیم یک هدست VR، کنترلر و یک خنک کننده مخصوص گوشی را شامل می‌شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_هواوی که پیش از این نیز محصولات خود در حوزه واقعیت مجازی را به بازار ارائه کرده بود، با توجه به رویکرد جدید دنیای فناوری به مفهوم متاورس و ساخت بسترهایی برای ارتباط انسان‌ها در فضایی مبتنی بر واقعیت افزوده، امروز عینک واقعیت مجازی Huawei VR Glass 6DoF را به ترکیب محصولات خود اضافه کرد.

راهکار واقعیت مجازی جدید هواوی از طراحی زیبا به همراه وزن سبک تنها 188 گرمی برخوردار بوده و می‌تواند از طریق یک درگاه تایپ C به گوشی هوشمند شما متصل شود. هواوی برای تشخیص جهت حرکات سر، تعداد زیادی از حسگرها را در هدست VR Glass 6DoF به کار برده که قادر هستند حرکات پیچیده بدن مانند پرش یا نشستن را نیز تشخیص دهند.

هواوی به همراه عینک واقعیت مجاری VR Glass 6DoF دو کنترلر نیز ارائه کرده که دکمه‌های مختلفی برای بازی کردن و هدایت حرکات دوربین در آن‌ها گنجانده شده است. این کنترلرها همچنین می‌توانند از نمایشگر هدست اسکرین شات گرفته و به ضبط گیم پلی بازی واقعیت مجازی شما بپردازند.

بر اساس اطلاعات رسمی، شرکت هواوی برای باندل عینک‌های واقعیت مجازی و کنترلر خود قیمتی معادل 626 دلار آمریکا در نظر گرفته و علاوه بر این، هدست VR Glass 6DoF بدون کنترلر را با قیمتی معادل 313 دلار به فروش می‌رساند.

این رنج قیمتی هدست واقعیت مجازی هواوی را به گزینه‌ای مقرون به صرفه نسبت به رقبا تبدیل خواهد کرد. شرکت چینی هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه این محصول به بازارهای مختلف ارائه نداده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید