هوآوی از دش‌کم Smart LNDU 4K خود رونمایی کرد

    کد خبر :962174
دش‌کم Smart LNDU 4K

دش‌کم‌ها دوربین‌های ضبط ویدئو در خودرو هستند که بیشتر برای کسب اطلاعاتی هنگام تصادف از آنها می‌توان استفاده کرد و در این بین هوآوی دش‌کم Smart LNDU 4K خود را رونمایی کرد.

بازتاب-غول فناوری چینی هوآوی با استارتاپ داخلی LNDU همکاری کرده است تا دوربین داشبورد جدیدی را عرضه کند. دش‌کم هوشمند LNDU 4K هوآوی با قیمت 569 یوان در چین در دسترس است، اما به نظر یک برچسب قیمت موقتی است.

دش‌کم هوشمند LNDU 4K هوآوی به سنسور IMX415 سونی، 7 مجموعه لنز نوری با قابلیت انتقال بالا و دیافراگم بسیار بزرگ F1.75 برای دستیابی به کیفیت تصویر فوق‌العاده شفاف 4کی مجهز شد. دوربین داشبورد از بهبود کیفیت تصویر در مناطق کم نور پشتیبانی می‌کند. این دوربین دارای پیکسل موثر 8 میلیونی است که دید در شب و نور پس‌زمینه واضح و همچنین عکس‌های از راه دور را تضمین می‌کند.

در اکثر دوربین‌های داشبورد، ابتدا باید کارت حافظه را بیرون بیاورید و سپس از کارت‌خوان برای قرار دادن آن در رایانه برای مشاهده ویدیو استفاده کنید. با پشتیبانی از هارمونی او اس کانکت، کاربران دش‌کم هوشمند LNDU هواوی فقط باید بلوتوث تلفن همراه را روشن کرده و آن را نزدیک دستگاه لمس کنند تا گوشی‌های هوشمند خود را جفت کنند. در چند مرحله ساده، از صفحه نمایش تلفن همراه برای مشاهده فید زنده از دوربین استفاده می‌شود. کاربران همچنین می توانند ویدیو را از گوشی خود به اشتراک بگذارند.

 دش‌کم Smart LNDU 4K

به لطف عملکرد هوشمند کمک راننده ADAS، هنگام رانندگی در شرایط غیرعادی، دش‌کم Huawei Smart LNDU 4K همچنین هشدار خروج از خط، هشدار ضد برخورد خودروی جلو، یادآوری استارت خودروی جلو و یادآور علامت محدودیت سرعت را آغاز می‌کند. هشدار برخورد عابر پیاده، همه با هدف یادآوری رانندگان به توجه به ایمنی رانندگی است.

علاوه بر این، در طول فرآیند رانندگی، دستورالعمل‌های عملیاتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند را می‌توان از طریق کنترل صوتی، مانند «می‌خواهم توقف کنم»، «می‌خواهم عکس بگیرم»، «ضبط را روشن کن» و غیره. پشتیبانی از صدای سریع اطمینان حاصل می‌کند که حواس رانندگان برای کارکردن دستی دش‌کم در حین رانندگی مجبور نخواهند شد حواسشان پرت شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید