انتشار تصویر تبلیغاتی گلکسی اس 23 سامسونگ پیش از معرفی

    کد خبر :962460

شرکت سامسونگ درصدد است خانواده گلکسی اس 23 را در فوریه 2023 معرفی کند. گوشی‌های هوشمندی که سه مدل داشته و به تازگی تصویر تبلیغاتی آنها فاش شد.

بازتاب-سری گلکسی اس 23 سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا خواهد داشت. هر سه دارای مشخصات پرچمدار هستند و از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام قدرت می‌گیرند. پیشتر مشخص شد که سامسونگ برنامه‌ای برای استفاده از چیپست اگزینوس جدید نداشته و تمامی مدل‌ها به چیپ کوالکام تجهیز خواهند شد.

در تصویر تبلیغاتی که به تازگی منتشر شد، ما شاهد تصویر گلکسی اس 23 اولترا و اس 23 پلاس هستیم. مدل پلاس طراحی جدیدی نسبت به نسل پیشین داشته، به شکلی که دوربین سه گانه منفصل عقب به صورت عمودی قرار گرفته و نمایشگر هم حاشیه کمتری دارد.

اما در نسخه اولترا چندان طراحی جدیدی قابل مشاهده نیست و اندکی طراحی بهبودیافته را می‌توان شاهد بود. گویی سامسونگ تنها به ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری این مدل بسنده کرده و چندان تمایلی به تغییر سبک طراحی نداشته است.

گلکسی اس 23

در تصویر رنگ سبز تیره و بنفش هم قابل مشاهده است و گویی قرار است چنین رنگ‌بندی را شاهد باشیم. سری اس 23 با دوربین عقب 50 مگاپیکسلی و 108 مگاپیکسلی راهی بازار خواهند شد. در حالی که انتظار داشتیم نسخه اولترا دوربین 200 مگاپیکسلی داشته باشد اما قرار نیست چنین حسگری به کار گرفته شود و تنها یک حسگر 108 مگاپیکسلی بهبودیافته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اطلاعات بیشتری وجود ندارد تا به آن پرداخت و باید به انتظار ادامه داد تا سری گلکسی اس 23 معرفی شود و حقیقت آشکار گردد. سامسونگ در تلاش است نسل جدید را با قیمتی مناسب عرضه دارد تا بتواند به رقابت با رقبا سرسختی چون اپل و شیائومی بپردازد. سری اس 23 رقیب سری آیفون 14 و شیائومی 13 خواهند بود.

پیش بینی شده همگی از اندروید 13 مبتنی بر One UI 5.0 بهره گیرند. برای کسب جزئیات تکمیلی باید تا ماه دوم سال 2023 منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید