معرفی گلکسی اس 24 سامسونگ/کوچک اما قوی

    کد خبر :1051065
گلکسی اس 24

شرکت سامسونگ در جریان رویداد آنپکد 2024 خود از سری گلکسی اس 24 رونمایی کرد. خانواده‌ای پرچمدار که از سخت افزار قوی و طراحی شیک برخوردارند.

بازتاب-یکی از اعضای جذاب این سری گلکسی اس 24 استاندارد بوده که در کنار طراحی شیک خود، سخت افزار قوی برای ارائه دارد. این مدل دارای هوش مصنوعی گلکسی AI بوده و قابلیت‌های بزرگی ارائه می‌دهد. 

در ادامه قصد داریم با گلکسی اس 24 سامسونگ بیشتر آشنا شویم.

گلکسی اس 24

طراحی و ساخت

این مدل دارای ابعاد 147 در 70 در 7.6 میلیمتر بوده و وزن آن به 167 گرم می‌رسد. دستگاه دارای استاندارد IP68 بوده که آن را در برابر آب و گردوغبار محافظت می‌کند. همچنین باید به بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی هم اشاره کرد.

نمایشگر حاشیه کمی داشته و دوربین سه گانه عقب به صورت مستقل از هم و عمودی کنار هم قرار گرفتند. گلکسی اس 24 به پورت USB-C تعبیه شده و از جک هدفون نیز برخوردار نیست. همچنین حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر هم دارد.

سخت افزار

گلکسی اس 24 به پردازنده اگزینویس 2400 یا اسنپدراگون 8 نسل 3 فور گلکسی مجهز است. مدل دارای 8 تا 12 گیگ رم بوده و حافظه داخلی 256 تا 512 گیگ هم دارد اما خبری از ارتقا حافظه با اسلات کارت میکرو اس دی نیست. گوشی کوچک سامسونگ از قدرت سخت افزاری بالایی بهره می‌برد تا تجربه کاربری لذت بخشی رقم زند.

نمایشگر و باتری

این گوشی به صفحه نمایش 6.2 اینچی Dynamic LTPO AMOLED 2X با نرخ نوسازی 120 هرتز مجهز شد. نمایشگر شدت روشنایی 2600 نیت داشته و وضوح FHD+ هم ارائه می‌دهد. پوشش شیشه نمایشگر آن گوریلاگلس ویکتوس 2 بوده تا دوام بالایی از خود نشان دهد. بنابراین می‌توان تجربه کاربری لذت بخشی به لطف پنل آن داشت.

تلفن هوشمند سامسونگ به پک باتری 4000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 25 وات تجهیز شد.

دوربین

گلکسی اس 24 به سه حسگر 50 مگاپیکسل واید، 10 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولتراواید مجهز است. دوربین سلفی یک حسگر 12 مگاپیکسل بوده که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. قابلیت فیلمبرداری 8کی هم توسط دوربین اصلی قابل انجام است.

گلکسی اس 24

نرم افزار و سایر ویژگی ها

گوشی گلکسی اس 24 دارای سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 است و شامل هوش مصنوعی گلکسی AI می‌شود. دستگاه از قابلیت‌های متنوعی بهره می‌برد تا بتواند نظر علاقمندان را جلب کند. سامسونگ همیشه سعی داشته قابلیت‌های متنوعی را در پرچمداران خود تعبیه کند و سری گلکسی اس 24 هم از این قاعده مستثنی نیستند و می‌تواند نظر مخاطب خود را با سهولت کسب کنند.

این مدل استاندارد نیز با ابعاد کوچک خود یک گوشی پرتوان تلقی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید