بهترین نمایشگر در میان گوشی ها به گلکسی اس 24 اولترا تعلق دارد

    کد خبر :1050891
گلکسی اس 24 اولترا

رسانه DXOMARK به تازگی بررسی از گوشی گلکسی اس 24 اولترا داشته و مشخص کرده که این گوشی بهترین نمایشگر را در میان سایر گوشی‌ها دارد.

بازتاب-گلکسی اس 24 اولترا سامسونگ در تست نمایشگر DXOMARK رتبه اول را کسب کرده است. عملکرد بهتری نسبت به رقبای خود یعنی گوگل پیکسل 8 پرو و آیفون 15 پرو مکس دارد. آخرین نسل پرچمدار این برند کره جنوبی نیز از صفحه نمایش بهتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار است.

DXOMARK مجموعه‌ای از آزمایشات مربوط به جنبه‌های مختلف نمایشگر را در S24 Ultra انجام داد. پلتفرم بنچمارک می‌گوید که نتایج را در انواع تست‌های عینی و ادراکی تحت شرایط آزمایشگاهی کنترل شده و واقعی ارزیابی می‌کند.

در جدول امتیازات DXOMARK، سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا با 155 امتیاز در جایگاه اول جهانی قرار دارد. پیکسل 8 پرو و پیکسل 8 گوگل با تنها یک امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. رقیب اس 24 اولترا، آیفون 15 پرو مکس با 149 امتیاز کمی عقب است و در جایگاه هفتم قرار دارد. گلکسی اس 23 اولترا سال گذشته نیز در جایگاه دوازدهم عقب‌تر بوده که نشان می‌دهد سامسونگ تا چه اندازه در بهبود نمایشگر خود در آخرین پرچمدار پیشرفت کرده است.

گلکسی اس 24 اولترا

DXOMARK اضافه می‌کند که Galaxy S24 Ultra به دلیل حداکثر روشنایی تبلیغ شده 2600 نیت، خوانایی خوبی در زیر نور خورشید ارائه می دهد. این امتیاز 161 امتیاز خوانایی را برای آن به ارمغان می آورد که فقط یک امتیاز کمتر از پیکسل 8 پرو است. صفحه نمایش این گوشی همچنین به جدیدترین پوشش شیشه گوریلاگلس آرمور مجهز شده که برای کاهش انعکاس تا 75 درصد تبلیغ می‌شود.

در نور مستقیم خورشید، کاربر برای خواندن محتویات روی نمایشگر نیازی به یافتن سایه یا پوشاندن صفحه با دست ندارد. با این حال، در نتایج تست بنچمارک، روشنایی صفحه نمایش در شرایط دیگر ناسازگار بود.  با تمام این اوصاف محصول جدید سامسونگ از نمایشگر فوق العاده عالی برخوردار است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید