هوآوی از تبلت میان رده میت پد 2022 رونمایی کرد

    کد خبر :892067

میت پد 2022 یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی تمام‌صفحه IPS با حاشیه‌های باریک و وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی دارد. این نمایشگر می‌تواند ۱۶.۷ میلیون رنگ را با روشنایی ۴۷۰ نیت نمایش دهد. برای بهره بردن از فضای بزرگ تبلت، هواوی قابلیت‌های چندپنجره‌ای و همچنین قابلیت مالتی‌اسکرین خود را به آن اضافه کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_هواوی برای میت پد 2022 از تراشه Kirin 710A استفاده کرده است. این تراشه را پیش از این در گوشی‌های سری نوا 8SE نیز دیده بودیم. Kirin 710A در واقع همان Kirin 710 است که در گوشی‌هایی مثل آنر 8X و نوا 3i از ۳ سال پیش به‌کار رفته بود. استفاده از یک تراشه قدیمی با لیتوگرافی ۱۴ نانومتری برای یک تبلت سال ۲۰۲۲ به اعتقاد ما ناامیدکننده است. با توجه به تحریم هواوی می‌توان حدس زد این شرکت تراشه‌های محدودی را که تأمین می‌کند برای گوشی‌های هوشمندش کنار گذاشته باشد.

با این‌حال اگر قصد بازی کردن نداشته باشید ۴ هسته Cortex-A73 و ۴ هسته Cortex-A53 این تراشه در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G51 برای استفاده عمومی مناسب است. هواوی این تبلت را با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد کرد. خوشبختانه درگاه کارت حافظه microSD در این تبلت فراموش نشده است. پشت تبلت شاهد یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و فوکوس خودکار هستیم. دوربین سلفی نیز ۸ مگاپیکسلی بوده و می‌توانید برای مکالمات ویدئویی روی آن حساب کنید. این تبلت با نسل دوم قلم M-Pencil هواوی سازگار بوده و ۷.۳۵ میلی‌متر ضخامت و ۴۵۰ گرم وزن دارد.

میت پد ۲۰۲۲ با یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ (نسبتاً) سریع ۲۲.۵ واتی عرضه می‌شود. این تبلت همچنین از سنسورهای نورسنج و دمای رنگی محیط نیز برخوردار بوده و به اسپیکرهای چهارگانه هارمن کاردن مجهز شده است.

هواوی این تبلت را با قیمت پایه ۲۸۰ یورو برای نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی و ۳۲۰ یورو برای نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی به بازار عرضه خواهد کرد. اگر باندل کیبورددار تبلت را بخواهید باید حدود ۶۰ یورو هم اضافه پرداخت کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید