هر آنچه از فولکس واگن گلف 2024 می دانیم

نسل هشتم فولکس واگن گلف به زودی نسخه بروزرسانی شده دریافت خواهد کرد. فولکس در اواخر 2023 یا اوایل 2024 از گلف 2024 با چهره بهبودیافته رونمایی خواهد کرد.

بازتاب-این مدل آخرین هاچ بک گلف با پیشرانه احتراقی است و در آینده باید تنها شاهد مدل برقی از گلف شاهد باشیم. تصاویر جاسوسی نشان داده که فولکس آزمایش این خودرو را در اروپا آغاز کرده و بزودی از راه می‌رسد.

در این بخش قصد داریم بیشتر با فولکس واگن گلف 2024 آشنا شویم.

 گلف 2024

 

فولکس واگن گلف 2024 چه طراحی دارد؟

در بخش طراحی نباید انتظار تحول بزرگ داشت. پیش بینی شده بیشتر تغییر مربوط به قسمت جلو شود. بخصوص اینکه چراغ LED باریک در کار خواهد بود و یک نوار LED هم در بخش فوقانی جلوپنجره هاچ بک تعبیه می‌شود.

در قسمت سپر نیز تغییری حاصل خواهد شد و طراحی نیم دایره در سپر پایین مشاهده خواهد شد و خبری از هیچ مه شکنی نیست. انتظار داریم که رینگ و گزینه رنگی جدید برای گلف 2024 معرفی شود.

از چه فناوری بهره می‌برد؟

در فضای داخل کابین گلف جدید انتظار داریم نمایی مدرن و پیشرفته را شاهد باشیم. نمایی که شامل یک نمایشگر بزرگ و بلند با سیستم سرگرمی اختصاصی فولکس می‌شود. این صفحه نمایش احتمالا 12 اینچی خواهد بود و از عملکرد و گرافیک بهبودیافته نسبت به قبل بهره خواهد برد. در سوی دیگر کلاستر دیجیتالی هم در کار بوده، هر چند مدل فعلی نیز چنین کلاستری دارد. تا زمانی که رونمایی نشود نمی‌توان اظهار نظر دقیق داشت.

 

گلف 2024

در قلب گلف 2024 چه چیزی نهفته است؟

گلف اگرچه هاچ بک سریعی محسوب شده، اما فولکس آن را در اروپا با قوای محرکه چندان سریعی عرضه نمی‌کند. انتظار داریم نسخه هیبریدی ملایم و احتراقی 110 و 150 اسب بخار را در این منطقه شاهد باشیم. همچنین نسخه GTE هیبریدی ملایم هم در کار است و نسبت به دو پیشرانه قبل قدرت بیشتر تولید می‌کند.

مدل‌های دیزلی دارای پیشرانه 116، 150 و 200 اسب بخار هستند که نسخه رده بالاتر از موتور 2 لیتری توربو دیزل قدرت می‌گیرد. پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ هم قلب تپنده مدل‌های R و GTI باقی می‌ماند.

برخی گزارش‌ها نشان دادند گلف جدید با گیربکس اتوماتیک عرضه خواهد شد.

قیمت آن چقدر خواهد بود؟

مانند بسیاری از خودروهای بروزرسانی شده، ما انتظار داریم که گلف جدید کمی بیشتر از نمونه فعلی قیمت داشته باشد. مدل استاندارد در ایالات متحده موجود نیست. در مقابل، مدل GTI احتمالاً همچنان نقطه شروع خواهد بود و در حال حاضر از 31625 دلار شروع می‌شود. گلف R نیز اکنون ۴۵۸۳۵ دلار قیمت دارد.

 

گلف 2024

چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

گلف بروز شده در سال 2024 راهی بازار خواهد شد و انتظار داریم اواخر سال 2023 رونمایی از آن صورت گیرد. فولکس واگن در حال حاضر روی خودروهای الکتریکی تمرکز داشته و اکنون چندین مدل برقی داشته که هریک طراحی و ویژگی‌های بزرگ ارائه می‌دهند. برند آلمانی هر سال محصولات الکتریکی جدید را در بازار عرضه می‌کنند. گلف 2024 انتظار داریم در بازارهای مختلفی چون اروپا، چین و برخی نقاط دیگر به فروش برسد.

اطلاعات دقیق بیشتر در دست نیست و باید منتظر ماند تا اخبار موثق و دقیق دردسترس قرار گیرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید