هارلی-دیویدسون موتور سیکلت برقی ساخت

  • خودرو
  • چهارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸
    کد خبر :464809

شرکت موتورسیکلت سازی هارلی-دیویدسون اعلام کرد اولین موتورسیکلت برقی خود موسوم به “لایو وایر”(LiveWire) را از ماه اوت با قیمت ۳۰ هزار دلار روانه بازار خواهد کرد.

هارلی-دیویدسون پس از سالها صحبت، آماده است تا موتورسیکلت برقی خود به “لایو وایر”(LiveWire) را برای فروش عرضه کند و قیمت بالای آن با توجه به اینکه اولین موتورسیکلت برقی تولید شده توسط برند هارلی-دیویدسون است نباید شما را شگفت‌زده کند.

این موتورسیکلت پاک در حال حاضر با قیمت ۲۹ هزار و ۷۹۹ دلار برای پیش سفارش در دسترس است.

برخی به قیمت زیاد این مدل انتقاد کرده‌اند، اما هارلی-دیویدسون قول داده است که عملکرد و اتصال این موتورسیکلت به حدی خوب باشد که ارزش قیمت بالای آن را داشته باشد.

موتور پیشران این موتور سیکلت می‌تواند تنها ظرف ۳.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. ضمن اینکه صدای موتور نیز رضایت‌بخش خواهد بود.

“لایو وایر” با کمک از شبکه LTE از یک سرویس اتصالی H-D استفاده می‌کند تا بتوانید وضعیت موتورسیکلت خود را از راه دور بررسی کنید و زمان انجام سرویس‌ها را به شما یادآوری می‌کند.

این سیستم همچنین اگر کسی در حال تلاش برای سوار شدن روی موتورسیکلت شما باشد، به شما خبر خواهد داد و اگر کسی موفق به سرقت موتورسیکلت شما شود، می‌توانید مسیر وی و محل توقف موتورسیکلت خود را از طریق GPS ردیابی کنید.

یکی از مهمترین دستاوردهای هارلی-دیویدسون در توسعه “لایو وایر” مسافت قابل پیمایش با این موتورسیکلت با یک بار شارژ کامل است.

هارلی-دیویدسون برآورد کرده است که شما با یک بار شارژ کامل قادر به پیمایش حدود ۱۸۰ کیلومتر مسیر شهری خواهید بود.

قطعا این میزان از پیمایش مسیر راضی‌کننده است، هر چند برند “زیرو موتورسیکلتس”( Zero Motorcycles) موتورسیکلت‌های برقی دارد که قادر به پیمایش ۲۶۰ کیلومتر با یک بار شارژ هستند، اما شما با خرید هارلی-دیویدسون هزینه قدرت، فناوری‌های جدید و ظاهر جذاب آن را می‌پردازید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید