نگاه غول‌های اروپا به ستاره‌های آژاکس

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۵۴
    کد خبر :522811
ستاره‌های آژاکس

آژاکس با موفقیتی که در لیگ قهرمانان به دست آورده توانسته توجه تیم‌های مطرح اروپا را به خود جلب کند و بازیکنانش احتمالاً فصل بعد در تیم‌های بزرگی هستند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال یووه آخرین قربانی آژاکس در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. قبل از آن هم این تیم هلندی رئال مادرید را حذف کرده بود. همین موضوع باعث شد توجهات جلب نسل جوان تیم هلندی شود.

در زیر به برخی از ستاره‌های این تیم اشاره می‌کنیم:

دوسان تادیک

البته او جوان نیست، در سن ۳۰ سالگی از ساوتهمپتون جدا شد و به هلند بازگشت و جالب اینجاست در این دوره بهترین بازی دوران بازی کردنش را ارائه کرد.

حکیم زیش

او بازیکنی سرعتی و غیر قابل پیش‎بینی است و در هر بازی به دنبال یافتن فضا و موقعیتی برای صدمه زیدن به حریف است. او در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل رئال مادرید عالی کار کرد.

دیوید نرس

گل تساوی‎بخش او در ورزشگاه خانگی آژاکس به این تیم امید زیادی داد. او می‌تواند با هر دو پا به خوبی بازی کند و برای هر تیمی خطرناک باشد.

لسه شون

در سن ۳۲ سالگی او بازیکنی است که بیشترین تعداد بازی را در این فصل برای آژاکس انجام داده است. او در برنابئو هم گل زد و در تیمش درخشید.

فرانکی دی یانگ

بازیکن آلمانی با بارسلونا قرارداد بسته است و می‌تواند ریتم خوبی به بازی تیم اسپانیای بدهد. او در میانه زمین هر کاری می‌کند، پرس می‌کند، پاس می‌دهد، قطع توپ می‌کند و….

ماتیس دی لیت

او تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان لیگ قهرمانان شد و توانسته در سن ۱۹ سالگی ۱۰۰ بازی در آژاکس انجام دهد. این بازیکن همه فاکتورها برای تبدیل شدن به بهترین مدافع دنیا را دارد.

دنی فان دبیک

با توانایی حفظ توپی که او دارد می‌تواند هر تیمی که مقابل آژاکس قرار گیرد را آزار دهد و رابط خوبی برای خط دفاعی و خط حمله تیمش در زمین بازی است. او برای آژاکس گل‌های مهمی هم زده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید