رضایت سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از شرایط ملی‎پوشان

  • ورزشی
  • جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۵۹
    کد خبر :522818
تنیس روی میز

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از وضعیت تمرینی بازیکنان این تیم در کمپ مجارستان ابراز رضایت کرد و گفت: هر چهار بازیکن در شرایط بدنی و روحی خوبی برای مسابقات جهانی قرار دارند.

مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان از یکشنبه آینده (اول اردیبهشت ماه) به میزبانی بوداپست مجارستان آغاز می‌شود و به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت.

برای حضور در این رقابت‌ها که در بخش انفرادی، دوبل و میکس برگزار می‌شود، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران هفته گذشته عازم مجارستان شد تا پیش از آغاز دیدارهایش، در یک کمپ تمرینی مشترک با حضور بازیکنان دیگر کشورها شرکت کند.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با مهر با ابراز رضایت از روند پیگیری تمرینات این تیم در کمپ تمرینی موردنظر گفت که بازیکنان از وضعیت خوبی برای شرکت در مسابقات و رویارویی با حریفان شأن برخوردارند.

وی تصریح کرد: بعد از مستقر شدن در بوداپست دو جلسه تمرینی در این شهر برگزار کردیم سپس به محل کمپ تمرینی که به حضور در آن دعوت شده بودیم، رفتیم. این کمپ تمرینی در فاصله ۱۲۰ کیلومتری بوداپست و کنار کوه قرار دارد. این شرایط جغرافیایی کمپ و سطح بازیکنانی که در آن حضور داشتند، روی وضعیت جسمانی و روحی ملی پوشان مان تأثیر خیلی خوبی داشت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز با بیان اینکه در مجموع ۱۶ بازیکن در کمپ مجارستان حضور داشتند، خاطرنشان کرد: یکی از این بازیکنان «آرونا» نیجریه‌ای بود که رنکینگ ۲۳ جهان را در اختیار دارد. یک بازیکن چینی هم در تمرینات حضور داشت. سطح و کلاس کار این پینگ پنگ باز به قدری خوب است که مجارستانی‌ها قصد دارند او را برای تیم ملی کشور خود تبعه کنند. علاوه بر این بازیکنان تیم ملی مجارستان و فنلاند هم در تمرینات حضور داشتند.

به گفته لطف الله نسبی، بازیکنان حاضر در کمپ مجارستان طی یک هفته گذشته روزی دو جلسه تمرینی داشتند. تمرینات نوبت صبح از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ برگزار می‌شد و ساعت ۴ تا ۷ هم به تمرینات نوبت عصر اختصاص داشت.

وی یادآور شد: با انجام این تمرینات در کنار بازیکنانی که هر یک برای مسابقات جهانی آماده می‌شدند، شرایط آمادگی بازیکنان ایران هم بهبود قابل توجهی پیدا کرد. به خصوص که شرایط تغذیه‌ای آنها هم خوب بود و استراحت کافی هم در حین تمرینات فشرده خود داشتند. ملی پوشان طی این مدت تمرکز کافی را روی تمرینات داشتند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: هر چهار بازیکن تیم ملی تنیس روی میز ایران به لحاظ آمادگی بدنی و روحی در شرایط خیلی خوبی قرار دارند. آنها آماده حضور در مسابقات هستند. در دوره پیشین رقابت‌های قهرمانی جهان و در بخش انفرادی، نوشاد و نیما تا جدول ۶۴ نفره پیش رفتند. امیدوارم امسال شاهد عملکرد بهتری از آنها باشیم هرچند که اطمینان دارم پیشروی تا مراحل بالاتر خیلی سخت‌تر است.

لطف الله نسبی با اشاره به اینکه هنوز قرعه کشی مسابقات انجام نشده و وضعیت گروه بندی بازیکنان هم مشخص نیست، گفت: قطعاً دیدارهای میعاد لطفی و امیرحسینی زودتر از نوشاد و نیما عالمیان آغاز می‌شود. این دو بازیکن باید دیدارهایی را برگزار کنند و بر اساس نتایج برای حضور در جدول اصلی مسابقات کسب سهمیه داشته باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید