نوشیدنی هایی که شما را لاغر می کند

    کد خبر :944573
نوشیدنی

با افزایش سوخت و ساز بدن، روند لاغری نیز تسریع می‌شود. در سال‌های اخیر مشخص شده است که برخی از نوشیدنی‌ها تاثیر زیادی در کاهش وزن دارند. اگر این نوشیدنی‌ها را در زمان شب مصرف کنید، همزمان تاثیر فوق‌العاده‌ای در بهبود خواب شما دارند. نوشیدنی‌هایی که فاقد کافئین هستند، علاوه بر کیفیت خواب، باعث افزایش سوخت و ساز بدن و عضله‌سازی هم می‌شوند. در ادامه به معرفی چندین روش لاغری با نوشیدنی می‌پردازیم.

شیر یک نوشیدنی مقوی برای قبل از خواب: این کار در روز بعد اشتهای شما را کاهش می‌دهد.کاهش وزن با نوشیدنی آب انگور:  اگر قبل از خواب ۱۰۰ گرم آب انگور خالص را بنوشید، باعث چربی سوزی در بدن می‌شود.

 مصرف دمنوش بابونه در زمان شب:  دمنوش بابونه چربی‌های اضافه بدن را می‌سوزاند تا گرمای بدن را تأمین کند. همچنین دمنوش بابونه باعث کاهش قند خون بدن نیز می‌شود.

 کفیر یک نوشیدنی بی‌نظیر برای لاغری:  نوشیدن یک لیوان کفیر قبل از خواب، باعث بهبود کیفیت خواب می‌شود. از سوی دیگر به روند لاغری نیز کمک می‌کند.

 آب یک نوشیدنی سالم برای لاغری: نوشیدن ۷ لیوان آب در طی شبانه‌روز برای سلامت بدن ضرورت دارد. با نوشیدن آب، روند لاغری در شما تسریع می‌شود. زیرا آب قدرت فوق‌العاده‌ای در چربی‌سوزی دارد.

لاغری با نوشیدنی آب کرفس: نوشیدنی آب کرفس به سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. در زمان خواب متابولیسم بدن افزایش می‌یابد که در روند لاغری تاثیر زیادی دارد.

ترکیب سرکه سیب و عسل:  برای درست کردن این نوشیدنی، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک قاشق عسل و یک فنجان آب ترکیب کنید. اگر این نوشیدنی را قبل از شام میل کنید، باعث سلامت روده‌ها و کارکرد بهتر سیستم گوارش می‌شود. سرکه سیب در طی شب افزایش سوخت و ساز بدن را به همراه دارد. از سوی دیگر میزان اشتهای شما را در روز بعد کاهش می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید