نظر بیل گیتس درباره چت بات chatGPT

    کد خبر :974175
چت بات CHATGPT

این روزها بحث درباره چت بات CHATGPT بسیار داغ است. هوش مصنوعی که توانسته نظر همگان را به خود جلب کرده و توسط شرکت Open AI هم توسعه یافت.

بازتاب-تاکنون شرکت‌های بزرگی تصمیم گرفتند به حوزه ورود پیدا کنند که از جمله باید به گوگل اشاره کرد. شرکتی که روزهای اخیر گوگل بارد را به عنوان رقیب معرفی کرد. البته به دلیل مشکلاتی با افت ارزش سهام مواجه شد. در سوی دیگر مایکروسافت به جای رقیب به دنبال سرمایه‌گذاری روی چت بات CHATGPT رفت و ادغام آن با بینگ موجب شد تا ارزش این شرکت افزایش یابد.

به هر حال حرکت هوشمندانه مایکروسافت همیشه سودآوری به دنبال داشت. پیشتر روزنامه آلمانی Handelsblatt با بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت مصاحبه‌ای ترتیب داد و در آن گیتس اظهارنظری درباره چت بات CHATGPT داشت. گیتس بیان داشت:

” تا کنون، هوش مصنوعی توانسته بخواند و بنویسد، اما نتوانسته محتوا را درک کند. برنامه های جدیدی مانند ChatGPT با کمک به نوشتن فاکتورها یا ایمیل ها، کارایی بسیاری از کارهای اداری را بهبود می بخشد. قطعا چنین هوش مصنوعی در دنیای ما اثر گذاشته و آن را تغییر خواهد داد.”

چت بات CHATGPT

همانطور که گفته شد مایکروسافت سرمایه‌گذاری بزرگی روی چت بات CHATGPT داشته و نسخه جدید مرورگر اج و موتورجستجو بینگ با ادغام این چت بات همراه شدند. بنابراین می‌توان انتظار داشت تجربه کاربری بهتری هم رقم زنند.

حال باید منتظر ماند آیا چت بات CHATGPT می‌تواند رقبایی را برای خود به دنبال داشته باشد یا هیچ شرکتی نخواهد توانست محصولی در سطح عملکرد این چت بات ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید