نسل بعدی مینی کانتریمن با چهره‌ای مدرن از راه می‌رسد

    کد خبر :980660

شرکت مینی در نظر دارد طی سال‌های آینده محصولات نسل جدید و بروزی را معرفی و عرضه کند. بخصوص در سال 2023 و 2024 برنامه‌های بزرگی درسر می‌پروراند. یکی از این مدل‌ها کانتریمن جدید است که به تازگی رندر آن منتشر شد.

بازتاب-به تازگی تصاویر رندر کانتریمن مینی منتشر شده که جلوه ظاهری جذابی را به نمایش می‌گذارد. رندر یک مدل مینی آشنا را به تصویر می‌کشد. کاپوت گنبدی مانند در کنار سقف مربعی و اضلاع بزرگ است. با این حال، ما انتظار داریم که مینی چراغ‌های جلوی کانتریمن را کوچک کرده و در عین حال شکل جلوپنجره جدیدی به آن بدهد. تصاویر جاسوسی مربوط به بیش از یک سال پیش، فضای داخلی کانتریمن را به تصویر کشیده است، که در رندرها خبری نیست. این تصاویر یک خوشه ابزار کوچک به شکل دایره‌ای و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ و دایره‌ای در مرکز داشبورد را نشان می‌دهد.

مینی کانتریمن

پیش از این نیز تصاویر جاسوسی کانتریمن مینی را شاهد بودیم که به نظر رسیده این رندرها را هم برگرفته از همان تصاویر جاسوسی است. انتظار داریم کانتریمن با معماری FAAR شرکت بی ام و همراه شود، معماری که در X1 و X1i به کار گرفته شد. بی ام و در نظر دارد مینی کانتریمن جدید را در کنار خودروهای سری 1، سری 2 گرن کوپه و سری 2 اکتیو تورر به تولید برساند.

انتظار داریم این خودرو از دو پیشرانه الکتریکی با مجموع قدرت 313 اسب بخاری بهره ببرد. با داشتن باتری 64 کیلووات ساعتی هم برد حرکتی 438 کیلومتری خواهد داشت. نسخه جان کوپرورکز هم از پیشرانه هیبریدی برخوردار می‌شود. یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو سه سیلندر و یک موتور الکتریکی با مجموع قدرت 326 اسب بخار. سایر پیشرانه‌ها شامل پیشرانه هیبریدی ملایم و موتورهای دیزلی غیرالکتریکی خواهند بود.

احتمالا در اواخر سال جاری باید شاهد معرفی این مدل باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید