نسخه اروپایی جیپ گرند چروکی 2022 معرفی شد

  • خودرو
  • یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷
    کد خبر :889566

شرکت جیپ به تازگی نسخه اروپایی گرند چروکی 2022 را رونمایی کرد که با پیشرانه پلاگین هیبریدی در این قاره به فروش خواهد رسید و نسخه بنزینی خالص نخواهد داشت، زیرا قوانین سخت گیرانه در بازار اروپا حاکم است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_در این بازار قرار است شاسی بلندهای گرند چروکی 4xe و رانگلر 4xe به فروش برسند. همانند نسخه امریکایی، نسخه اروپا چروکی 4xe از پیشرانه پلاگین هیبریدی قدرت گرفته که خروجی ترکیبی 375 اسب بخاری دارد.

برای این مدل موتور ترکیبی 4 سیلندر 2 لیتری با دو پیشرانه الکتریکی در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با باتری 17 کیلووات ساعتی به کار گرفته شد. در حالت تمام الکتریکی می‌تواند 51 کیلومتر را بپیماید. البته محدوده حرکتی نسخه اروپایی 10 کیلومتر بیشتر از نسخه امریکایی گرند چروکی 4xe خواهد بود.

در دیگر ویژگی‌های فنی باید به سیستم چهار چرخ محرک، سیستم تعلیق بادی، سیستم انتخاب سطح و برخی دیگر دارد. شرکت امریکایی در هنگام رونمایی تنها به تریم  Exclusive Launch Edition اشاره داشت. نسخه لانچ دارای رینگ 21 اینچی جلا داده شده، چراغ فول LED، سقف مشکی و تریم کرومی است. برای بدنه چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و خاکستری قابل انتخاب خواهد بود.

به جز موارد گفته شده، دو نسخه امریکایی و اروپایی تفاوت چندانی ندارند. در کابین داخلی ترکیبی از چرم پالرمو و چوب است که جلوه زیبایی به آن بخشید. یک نمایشگر لمسی 10 اینچی همراه با پشت آمپر دیجیتالی 10 اینچی، هدآپ دیسپلی 10 اینچی، یک نمایشگر 10.25 اینچی برای سرنشین جلو، صندلی برقی با چند حالت و ماساژور در کنار گرمکن و سردکن، سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، سیستم شارژ بی سیم، سیستم صوتی 950 واتی، سیستم کمک راننده و بسیاری دیگر در داخل تعبیه شد.

این شاسی بلند قرار است وارد بازارهایی نظیر ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، بریتانیا، اتریش، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند شود. قیمت اعلام نشد و از پیش خرید در 17 فوریه آغاز شده تا 30 مارس ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید