نخستین تصاویر کهکشان جیلی قبل رونمایی

    کد خبر :1025464
کهکشان جیلی

جیلی تصاویر رسمی از سدان تمام الکتریکی گلکسی E8 کوپه را منتشر کرده که قرار است به زودی معرفی شود. جیلی گلکسی E8 به L7 و L6 در سری گلکسی می‌پیوندد. همچنین عملکرد و ویژگی‌های مشابه BYD Han EV را دارد.

بازتاب-طبق تصاویر جدید منتشر شده توسط جیلی، گلکسی E8 دارای ابعاد 501 در 192 در 146.5 سانتی‌متر و فاصله بین دو محور 292.5 سانتی‌متر دارد. این خودرو به عنوان یک سدان الکتریکی خالص متوسط تا بزرگ طبقه بندی می‌شود. این مدل دارای طراحی فست بک با دستگیره‌های درب مخفی و چراغ عقبی شبیه پورشه است. گلکسی E8 دارای رینگ‌هایی به سبک پدال بوده، در حالی که سقف با لیدار اختیاری و دوربین‌هایی برای کمک رانندگی پیشرفته ارائه می‌شود.

کهکشان جیلی

 

تصاویر منتشر شده قبلی نشان می‌دهد که جیلی گلکسی ای 8 با طراحی بسته در جلوی عرضه می‌شود. چراغ های جلوی تیز و جلوپنجره مشکی ذوزنقه‌ای شکل در قسمت پایین دارد. یک ساختار نیش مانند با طراحی C شکل در دو طرف هم ایجاد شد. طراحی داخلی گلکسی E8، طبق تصاویر فاش شده قبلی، از نظر طراحی مینیمالیستی بوده، شبیه به مدل مفهومی Galaxy Light EV. یک صفحه نمایش 45 اینچی 8K با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8295 در داخل تعبیه شد. صفحه نمایش ضد تابش آن نیز ضد اثر انگشت و ضد آب است.

 

کهکشان جیلی

 

خروجی تهویه مطبوع جیلی گلکسی E8 تنها از طریق یک شکاف نازک قابل مشاهده بوده و حداقل امکانات روی داشبورد دایره‌ای شکل وجود دارد. فرمان EV به صورت ساختاری چند ضلعی با تنها دو پره همراه است. گلکسی E8 با نسخه‌های دیفرانسیل عقب و چهار چرخ متحرک دارد، اما نسخه چهار چرخ محرک آن هنوز مشخص نیست. با این حال پیش بینی شده که نسخه دو چرخ عقب با یک موتور الکتریکی تک و ظرفیت 200 کیلووات و حداکثر سرعت 190 کیلومتر در ساعت عرضه شود.

نسخه پیشرفته AWD جیلی گلکسی E8 انتظار می‌رود با معیارهای عملکردی بیشتر و ویژگی‌های برتر عرضه شود. در حال حاضر اطلاعاتی درباره قیمت این خودرو الکتریکی وجود ندارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید