نحوه راه اندازی یک حساب ایمیل جیمیل

    کد خبر :982199
جیمیل

جیمیل گوگل یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل موجود است، این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه یک حساب جیمیل برای ایمیل خود ایجاد کنید.

بازتاب-جیمیل یک سرویس رایگان ارائه شده توسط گوگل است و یکی از جامع‌ترین پیشنهادات ایمیل رایگان بوده که به کاربران ارائه می‌شود. می‌توان از آن با طیف گسترده‌ دستگاه‌ها از جمله آیفون، گوشی اندرویدی، رایانه‌های شخصی، مک و بسیاری از دیوایس دیگر استفاده کرد.

جیمیل اولین بار در سال 2004 راه اندازی شد، بنابراین به خوبی تثبیت شده و از زمان فعالیت اولیه خود تاکنون آپدیت و ویژگی‌های متنوعی دریافت کرد تا موردتوجه کاربران قرار گیرد. اگر فردی هستید که بیزنس تحت وب دارید، بدون حتم داشتن یک ایمیل ضروری بوده و حتی اگر بیزنس غیرتحت وب هم دارید، داشتن ایمیل در عصر حاضر بسیار ضرورت دارد.

به هر حال در این مطلب نحوه ایجاد یک حساب جیمیل را شرح خواهیم داد.

 

چگونه می‌توان یک حساب کاربری جیمیل ایجاد کرد؟

جیمیل

برای ایجاد یک حساب کاربری جیمیل به gmail.com در مرورگر وب روی رایانه خود بروید و سپس Create Account را انتخاب کنید. در مرحله بعد باید نام و نام خانوادگی و سپس نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید، این آدرس ایمیل شما در Gmail خواهد بود. سپس باید رمز عبوری را که می‌خواهید استفاده کنید وارد کرده، اکنون روی Next کلیک کنید.

مورد بعدی که باید وارد کنید شماره تلفن شما است، این اختیاری بوده، اگرچه آن را اضافه کنید Google از آن برای امنیت حساب استفاده می‌کند. همچنین در صورت بروز مشکل در حساب شما، از شما ایمیل بازیابی می‌خواهند، این نیز اختیاری است. شما باید تاریخ تولد خود را وارد کنید زیرا برای تنظیم حساب لازم است.

اکنون دو گزینه برای انتخاب از بین شخصی‌سازی اکسپرس یا شخصی‌سازی دستی وجود دارد، اولین گزینه سریع‌تر از این دو است. سپس باید با شرایط و ضوابط Google و خط مشی رازداری آنها موافقت کنید. به همین دلیل است که حساب ایمیل جدید Gmail شما ایجاد شده و اکنون می‌توانید از آن حساب ایمیل ارسال و دریافت کنید.

چگونه اکانت جیمیل را در گوشی تنظیم کنم؟

جیمیل

گوگل یک برنامه اختصاصی جیمیل را برای آیفون اپل و همچنین دستگاه‌های اندرویدی ارائه می‌دهد، این احتمالاً بهترین راه برای استفاده از جیمیل در تلفن  هوشمند شما است. شما قبلاً حساب جیمیل خود را طبق مراحل بالا ایجاد کرده‌اید، بنابراین اکنون می‌توان از آن حساب در برنامه Gmail استفاده کرد. اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Gmail را از فروشگاه Google Play یا App Store اپل دانلود کنید. پس از انجام این کار، می‌توانید وارد برنامه شده و از آن برای ایمیل خود استفاده کنید.

راه‌اندازی یک حساب جیمیل و استفاده از آن با تلفن اندروید یا آیفون بسیار آسان است، می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه راه‌اندازی حساب در وب‌سایت Google بیابید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید