این گوشی گوگل نمایشگری بهتر از آیفون 15 دارد

    کد خبر :1057923
گوگل

شرکت گوگل در نظر دارد بزودی گوشی میان رده پیکسل 8a خود را معرفی کند، مدلی که گفته شده یک میان رده تمام عیار است.

بازتاب- گوگل به نزدیک‌تر کردن گوشی‌های هوشمند Pixel a نسبتا ارزان خود به پرچمداران ادامه می‌دهد. حداقل پیکسل 8a که بزودی با مشخصاتی نزدیک به پیکسل 8 از راه خواهد رسید.

طبق گزارش رسانه Android Authority، گوشی پیکسل 8a صفحه‌نمایش 120 هرتزی خواهد داشت. به یاد داشته باشید که پیکسل 7a دارای پنل 90 هرتزی بود اما مدل جدید 120 هرتزی بوده که نسبت به پیکسل 6a با پنل 60 هرتز بسیار برتری دارد. در این بین صفحه نمایش به 6.2 اینچ افزایش پیدا خواهد کرد که وضوح FHD+ داشته و شدت روشنایی 1400 نیتی را ارائه می‌دهد.

گوگل

گوگل Pixel 8a همان دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی سونی IMX787 را مانند پیکسل 7a حفظ خواهد کرد. گویی دوربین‌های باقی مانده نیز بدون تغییر باقی خواهند ماند. قلب آن چیپ Tensor G3 خواهد بود که به طور قابل توجهی سریع‌تر از نسخه‌های قبلی Tensor است. درست بوده که تراشه دارای بسته بندی کمی متفاوت (IPoP به جای FOPLP) نسبت به مدل‌های پرچمدار خواهد بود، اما اینکه آیا این به نوعی بر عملکرد آن تأثیر می‌گذارد هنوز مشخص نیست.

پیش از این نیز اطلاعاتی مبنی بر عرضه پیکسل 8a در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی منتشر شده بود. درست است، این محصول جدید با قیمت بسیار بالاتری نسبت به Pixel 7a نیز شناخته شد. به هر حال نمایشگر این مدل در مقایسه با آیفون 15 برتری داشته و می‌تواند عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید