نجات ۴۰ نفر از آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری

    کد خبر :106856

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع آتش‌سوزی در یک پاساژ در میدان امام خمینی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان ۴۰ نفر از کسبه و شهروندان را به سلامت از داخل پاساژ خارج کردند.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با  پویا، با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک پاساژ در میدان امام خمینی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 11:52 امروز آتش‌سوزی در یک باب مغازه در میدان امام خمینی، پاساژ لباف به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 3 ایستگاه آتش‌نشانی همراه با خودروی حامل دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: محل حادثه یک باب مغازه با کاربری خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری بود، در طبقه فوقانی مغازه انباری به وسعت حدودی 40 متر وجود داشت که در آن پر از کالاهای صوتی و تصویری بود و به هنگام رسیدن آتش‌نشانان کاملا شعله‌ور بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش به سردر و تابلوی مغازه کناری نیز سرایت کرده و در حال گسترش بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و از گسترش بیشتر حریق جلوگیری کردند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان حدود 40 نفر از مردم و کسبه که در طبقه همکف و در مغازه‌های اطراف حضور داشتند را به سلامت از داخل پاساژ خارج کردند، در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم، آتش خاموش شد و آتش‌نشانان در حال مراجعت به ایستگاه‌های خود هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید