موشک زمین به زمین برابوس با عنوان “راکت ادیشن 900” معرفی شد/ تصاویر

    کد خبر :820153

برابوس از شرکت‌های مطرح تیونر آلمانی بوده که به تازگی محصول جدید خود را که براساس جی کلاس توسعه یافته و در حقیقت همان محصول مرسدس با طراحی ارتقایافته است، معرفی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– سری راکت (Rocket) از محصولات برابوس، دقیقاً همان چیزی هستند که از نام آن دریافت می­‌شود. در واقع فرقی ندارد با خودرویی ساخته شده براساس مرسدس AMG GT63 S روبرو باشیم یا یک سدان که بر پایه مرسدس‌بنز S650 شکل گرفته، هرچه باشد با خودرویی طرف هستیم که قدرت زیادی در اختیار دارد و بسیار سریع شتاب می­‌گیرد.

جدیدترین محصول برابوس از سری راکت هم از قاعده مذکور مستثنی نیست و با عنوان یک «سوپراسپرت تولید-محدود» توسط سازنده توصیف شده است. این شاسی‌بلند قدرتمند که براساس مرسدس G63 شکل گرفته است، با نام برابوس 900 Rocket Edition معرفی شده و قرار است تنها در تیراژ 25 دستگاه عرضه شود.

 

پس از تغییرات اعمال شده توسط تیونر آلمانی، قدرت پیشرانه 8 سیلندر 4.5 لیتری به 900 اسب‌­بخار و حداکثر گشتاور به 1250 نیوتن‌متر افزایش می‌یابد هرچند که به منظور جلوگیری از آسیب به پیشرانه، نهایت گشتاور به 1050 نیوتن‌متر محدود شده است.

شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت 900 Rocket Edition به 3.7 ثانیه رسیده که با خودروهای سوپراسپرت برابری می‌­کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به صورت الکترونیکی به 280 کیلومتر برساعت محدود شده است. البته برابوس خاطرنشان ساخته که پیشرانه این خودرو توانایی دستیابی به سرعت‌های بالاتر را نیز دارد، اما تایرها تاب و تحمل حرکت با آن سرعت‌ها را نخواهند داشت.

 

تغییرات بسیار زیادی در ظاهر این G کلاس سفارشی توسط برابوس اعمال شده که اشاره جزء به جزء به آن‌ها، به وقت زیادی نیاز دارد اما از میان تمام موارد می­‌توان به باله عقب، سپرهای جدید، برآمدگی کاپوت و رینگ‌های غولپیکر 24 اینچی اشاره کرد. در فضای کابین ترکیبی از چرم مشکی چهار صندلی­ خودرو را پوشانده است، ضمن­ این‌که تریم قطعات فیبرکربنی هم روی داشبورد، کنسول میانی و پوشش داخلی درها به چشم می­‌خورد. هریک از 25 نمونه این شاسی­‌بلند قدرتمند با قیمت 571,270 یورو (تقریباً 681,600 دلار) به فروش می‌­رسد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید