موتورولا Moto G82 5G معرفی شد/گوشی میان رده خوش قیمت و جذاب

    کد خبر :909982

در سال 2014 بود که شرکت موتورولا توسط لنوو از گوگل خریداری می‌شود و اکنون این برند امریکایی زیر مجموعه لنوو است و هر سال چندین مدل اسمارتفون جدید و با مشخصات هیجان انگیز راهی بازار می‌کند.

بازتاب-  موتورولا با معرفی موتو جی 82 یک میان رده‌ای کارآمد را معرفی کرده که از طراحی جذاب و مشخصات کلیدی قابل قبول برخوردار است. این دستگاه در نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. گزینه رنگی آن سفید و خاکستری هستند و با قیمت 329 یورو راهی بازار اروپا می‌شود.

 

این تلفن هوشمند به صفحه نمایش 6.55 اینچی AMOLED FHD+ با نرخ نوسازی 120 هرتزی حفره دار مجهز شد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده و برای تصویربرداری یک گزینه ارزنده به حساب می‌آید. موتورولا Moto G82 5G در بخش عقب ماژول دوربین مستطیل شکلی داشته که سه سنسور دوربین را دربرمی‌گیرد. سه حسگری که متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری OIS، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسلی و حسگر 2 مگاپیکسلی ماکرو است.

این گوشی از معدود میان رده‌هایی بوده که فناوری OIS را ارائه می‌دهد. در بخش پردازشی چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون 695 داشته که با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. شایان ذکر بوده به لطف اسلات کارت microSD می‌توان حافظه ذخیره سازی دستگاه را ارتقا بخشید. در انتها باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 30 واتی و سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری My UX اشاره کرد.

متاسفانه تاریخ عرضه مشخص نیست و انتظار داریم تا اواخر ماه می به فروش برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید