موتورسیکلت محبوب کاوازاکی Ninja e-1 معرفی شد

    کد خبر :1021959
کاوازاکی Ninja e-1

کاوازاکی از موتورسیکلت‌های برقی Ninja e-1 و Z e-1 رونمایی کرد تا نشان دهد که قصد ورود به بازار موتورسیکلت برقی دارد.

بازتاب-دو موتورسیکلت برقی جدید کاوازاکی از مدل‌های پایه بنزینی محبوب آن الهام گرفته‌اند. موتورسیکلت‌های الکتریکی کاوازاکیNinja e-1 و Z e-1 قرار است در سال 2024 وارد بازار شوند. کاوازاکی یکی دیگر از موتورسیکلت‌های سنتی است که وارد صنعت نوپای موتورسیکلت شده است.

کاوازاکی این دو مدل را پس از Ninja 400 و Z400 مدلسازی کرد. ماه گذشته، برخی از جزئیات در مورد مدل‌ها از طریق اسناد گواهی رویت شد. این مشخصات و موارد دیگر اکنون توسط سازنده ژاپنی رسما تایید. مدل‌ها سطح ابتدایی هستند و پارامترهایی که به سفرهای با اکتان بالا و مسافت طولانی تبدیل می‌شوند، ندارند. هر دو مدل معادل موتورهای 150 سی سی بنزینی هستند.

 

کاوازاکی Ninja e-1

 

Ninja e-1 و Z e-1 هر دو به یک موتور سنکرون آهنربای دائم داخلی با هوا خنک و حداکثر توان خروجی 9 کیلووات مجهز هستند. خروجی مداوم موتور الکتریکی 6 کیلو وات با گشتاور 29 نیوتن متر است. مدل‌های الکتریکی کاوازاکی نینجا حداکثر سرعت 99 کیلومتر در ساعت دارند اما پس از 15 ثانیه به 86 کیلومتر در ساعت کاهش می‌یابند. افزایش سرعت حداکثر استاندارد آن 54 86 کیلومتر در ساعت به دلیل ویژگی E-boost در موتورسیکلت الکترویکی جدید است. E-boost شتاب قوی‌تری را در صورت نیاز تضمین می‌کند و در سفرهای شهری مفید است. قابلیت‌های شتاب موتورسیکلت جدید هنوز مشخص نیست.

موتور الکتریکی جدید کاوازاکی دارای کلاستر دیجیتال 4.3 اینچی TFT با طرح بندی‌های مختلف هستند. دو حالت قدرت یعنی جاده و اکو و همچنین حالت پارک وجود دارد. حالت پارک به شما امکان می دهد دوچرخه را در حین پارک کردن به جلو یا عقب حرکت دهید. این با چرخاندن دریچه گاز به راست (به جلو) یا چپ (عقب) به دست می‌آید. حرکات رو به جلو و عقب به ترتیب حداکثر سرعت 3 و 4 کیلومتر در ساعت را دارند.

 

کاوازاکی Ninja e-1

 

دو بسته باتری لیتیوم یونی در Ninja e-1 و Z e-1 وجود دارد و آنها مسافت 70 کیلومتردرساعتی را با شارژ کامل ارائه می دهند. باتری‌ها قابل تعویض هستند که به این معنی است می‌توانید برد را افزایش دهید. هر باتری را می‌توان در 3.7 ساعت به طور کامل شارژ کرد، که از 20 تا 80درصد در 1.6 ساعت افزایش می‌یابد. این مدل‍‌ها دارای شاسی پرده فولادی، چنگال تلسکوپی 41 میلی‌متری و تک شوک و همچنین رینگ 17 اینچی هستند. Ninja e-1 و Z e-1 هر دو کمتر از 140 کیلوگرم وزن دارند و Ninja e-1 کمی سنگین‌تر است. لازم به ذکر بوده که هر دو مدل به طور قابل ملاحظه ای سبک‌تر از همتایان ICE خود هستند.

دو موتورسیکلت الکتریکی جدید کاوازاکی در اروپا و بریتانیا به فروش خواهند رسید. آنها تحت رده مجوز A1 هستند اما کاوازاکی اطلاعات دقیق انتشار و قیمت آنها را منتشر نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید