مهارت‌آموزی آنلاین را از چه سنی باید شروع کرد؟

    کد خبر :737838

می‌خواهید در آینده چه‌کاره شوید؟ این جمله چقدر به نظرتان آشناست؟ حتماً همه‌ی شما در دوران کودکی، نوجوانی و حتی جوانی در موقعیت‌های مختلف، از انشاهای مدرسه گرفته تا زمان انتخاب رشته‌ی کنکور و گاهی پرس‌و‌جوهای اطرافیانتان با این سوال تکراری مواجه شده‌اید. در حقیقت، اکثریت افراد همواره با این دغدغه رشد و تکامل می‌یابند که در آینده چه شغلی را انتخاب نمایند که هم به آن علاقه داشته باشند و هم اینکه بتوانند درآمد خوبی از آن کسب نمایند. از این رو، پس از مطالعه و تحقیقات فراوان، مشورت با اطرافیان و حتی مراجعه به مشاوره‌های تحصیلی رشته‌ی دانشگاهی خود را انتخاب می‌کنند. اما متاسفانه بسیاری از فارغ‌التحصیلان با پایان دوره‌ی تحصیلی کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و یا حتی دکتری، با یک درد مشترک مواجه خواهند شد؛ یعنی برای ورود به بازار کار دچار سرخوردگی می‌شوند. این‌جاست که مبحث مهارت‌آموزی آنلاین و اهمیت به آن از همان سنین نوجوانی برجسته می‌شود.
مهارت‌آموزی آنلاین به‌عنوان یکی از بهترین راهکارهایی است که با استفاده از آن می‌توان آینده‌ی شغلی روشنی را برای کودکان و نوجوانان رقم زد. آموزش مهارت‌های شغلی نه تنها به بهتر استخدام شدن افراد در آینده کمک می‌کند، بلکه بر روی ابعاد دیگر زندگی آن‌ها نیز تاثیر مثبتی به جای خواهد گذاشت. با این همه، متاسفانه هنوز هم مدارس و دانشگاه‌ها تنها بر آموزش مهارت‌های سنتی تاکید دارند. اما باید بکوشیم تا در کنار آموزش آکادمیک در مراکز آموزشی، مهارت‌هایی که برای استخدام و ورود به بازار کار مورد نیاز می‌باشند را نیز به افراد بیاموزیم. تنها در این صورت است که می‌توان نیروهای انسانی کارآمد و باتجربه تربیت کرد و تحویل بازار کار داد. آموزش مهارت‌های نرم و مهارت‌های آمادگی شغلی، چیزهایی نیستند که بتوان با مطالعه‌ی کتاب یا در مدرسه و دانشگاه آن‌ها را فراگرفت. برای این کار باید از شیوه‌های آموزشی دیگری در این راستا بهره برد.

مهارت‌آموزی آنلاین را با چراغ تجربه کنید!

چراغ نام یک سامانه‌ی هوشمند آموزش و کاریابی می‌باشد که تمام مهارت‌های لازم برای جذب، استخدام و ورود به بازار کار به شما خواهد آموخت. با جستجوی هزاران فرصت شغلی در چراغ متوجه خواهید شد که این سامانه با شرکت‌های معتبر و صاحب‌نام در سراسر کشور تعامل پایدار دارد. از این رو به جرات می‌توان گفت که چراغ بهتر از هرکس دیگری از نیازهای مدیران، کارفرمایان و بازار کار امروز برای جذب و استخدام نیرو باخبر است. بنابراین شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت برای مهارت‌آموزی آنلاین از این سامانه‌ی هوشمند کمک بگیرید. پس از ورود و ثبت‌نام در چراغ، قادر خواهید بود تمام از امکانات آموزشی این سامانه در راستای ورود به زندگی شغلی حرفه‌ای استفاده نمایید.
آموزش آنلاین ورد، حسابداری، بازاریابی و دوره‌های آموزشی کاربردی دیگری در چراغ خدمت شما کاربران گرامی ارائه شده است که می‌توانید با توجه به نیاز خودتان از آن‌ها استفاده نمایید. به شما اطمینان می‌دهیم که تمام دوره‌های مهارت‌آموزی آنلاین در این سامانه از سطح بالایی برخوردار می‌باشند و یاری‌گر شما در راستای پیدا کردن شغل ایده‌آل و ارتقای جایگاه شغلی می‌باشند.
آموزش آنلاین بورس یکی دیگر از دوره‌های آموزشی منحصر به فرد در چراغ می‌باشد که به شما در مسیر سرمایه‌گذاری حرفه‌ای در بازار پرتلاطم بورس کمک خواهد کرد. با شرکت در دوره‌های مهارت‌آموزی آنلاین چراغ، می‌توانید هر کجا که هستید، چه در منزل، چه در محل کار و چه در سفر به آموزش‌های مجازی این سامانه‌ی هوشمند دسترسی داشته باشید. کلیه‌ی این آموزش‌ها با بهره‌گیری از تجارب بهترین اساتید آموزشی قادر هستند که به‌راحتی نیازهای مخاطبین را تامین نمایند. شما عزیزان می‌توانید تنها با دسترسی به یک گوشی هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر و یا هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگری و نیز اینترنتی با حداقل سرعت Mbit۱ به یادگیری مهارت‌های شغلی در چراغ بپردازید.

استفاده از آموزش‌های آنلاین بهتر است یا سنتی؟

چنا‌ن‌چه در این مطلب بیان شد آموزش مهارت‌های نرم و تخصصی برای ورود به در بازار کار را باید از دوران کودکی و نوجوانی آغاز کرد. به طور کلی نوجوانان و جوانان به مهارت‌های متنوعی برای پیدا کردن شغل مناسب در آینده نیاز دارند که باید آن‌ها را فراگیرند. گفتیم که یک راهکار موثر و ویژه برای فراگیری این مهارت‌ها، آموزش آنلاین است. انتخاب آموزش آنلاین از حیث‌های مختلفی مفید و کارآمد می‌باشد. اما هدف این مطلب آن نیست که بگوید آموزش سنتی به یکباره باید همین فردا از سیستم آموزشی کشور حذف شود و دانش‌آموزان و دانشجویان صرفاً به مهارت‌آموزی آنلاین روی بیاورند. چرا که تحقق این امر خود نیازمند داشتن بسترهای مناسب می‌باشد. بلکه، در این مطلب سعی شد تا بر ضرورت مهارت‌آموزی با استفاده از آموزش آنلاین و به عنوان مکمل تقویتی برای دروس آکادمیک اشاره شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید