مهاجم دوم پرسپولیس در راه است

  • ورزشی
  • جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۷:۰۱
    کد خبر :933789

پس از جذب لوکادیا حالا پرسپولیس به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود است و مذاکره با شیخ دیاباته را پس از موافقت یحیی گل‌محمدی آغاز کرده است.

روز گذشته باشگاه پرسپولیس موفق شد نظر مثبت یحیی گل‌محمدی را جلب کند و پس از این موضوع مذاکره رسمی با مهاجم سابق استقلال آغاز شد و حالا طرفین در حال رایزنی هستند.

مسئول مذاکره با شیخ دیاباته، امیرعلی حسینی معاون امور بین الملل باشگاه پرسپولیس است که در انتقال لوکادیا نیز مذاکرات را پیش برد.

او پس از اعلام شرایط پرسپولیس به دیاباته، قرار است شرایط او را به رضا درویش و محمد محمدی اطلاع بدهد تا باشگاه پرسپولیس موافقت یا مخالفت خود را اعلام کند. با این حال بعید است مشکلی برای این انتقال پیش بیاید.

به این ترتیب از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس مذاکره با شرزود تمیروف را انجام می‌دهد تا او از پرسپولیس جدا شود و لیست برای بازیکن خارجی موردنظر باز شود. این موضوع می‌تواند انتقال دیاباته را با پیچیدگی همراه کند.

باشگاه پرسپولیس تا روز یکشنبه فرصت دارد تا بازیکن خارجی مدنظر خود را به خدمت بگیرد و پس از آن باید به سراغ بازار بازیکنان آزاد برود.شیخ دیاباته سابقه آقای گلی در ایران با پیراهن استقلال را دارد و فصل گذشته شاگرد استراماچونی در الغرافه بود.در صورت انتقال، این مهاجم ۳۴ ساله نوزدهمین بازیکن بزرگسال لیست پرسپولیس خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید