مهاجرت از طریق کار و تحصیل

    کد خبر :739836

شرایط مهاجرت به آلمان در سال های اخیر کمی تغییر کرده است. مهاجرت به آلمان به طور کلی از روش های کار و تحصیل به صورت مستقیم و از طریق سرمایه‌گذاری به صورت غیر مستقیم امکان پذیر است. ما در این مبحث  به موضوع مهاجرت کاری به آلمان و مهاجرت تحصیلی به آلمان می‌پردازیم.

مهاجرت به آلمان از طریق کار

کشور آلمان یکی از کشورهای صنعتی و پیشرفته اروپایی است که  اکثر جمعیت آن را افراد سالخورده تشکیل می دهد و به همین جهت نیاز به نیروی کار متخصص دارد. از این رو روش هایی را برای مهاجرت کاری افراد متخصص تعریف نموده است که به آن می پردازیم. برای کار در آلمان باید حتما مدرک زبان آلمانی سطح b۱ داشته باشید. کار در آلمان و مهاجرت به آلمان از طریق کار به دو روش میسر است.

روش جستجوی کار (جاب سیکر )

روش پیشنهاد کار (جاب آفر)

مهاجرت به آلمان از طریق جستجوی کار (جاب سیکر)

روش جستجوی کار جاب سیکر به این صورت است که اگر تخصص فرد در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان باشد و شخص در تخصصش مهارت لازم را داشته باشد می تواند ویزای جستجوی کار دریافت کند. شرایط این ویزا به این صورت است که شخص با اخذ این ویزا می‌تواند به مدت ۶ ماه به کشور آلمان برود و به جستجوی کار بپردازد. طی این 6 ماه شخص باید کار مورد نظرش را پیدا کند در غیر این صورت باید به کشور خودش بازگردد و در صورتی هم که کار پیدا کند می تواند اقامت کاری دریافت نموده و برای الحاق همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اقدام نماید.

مهاجرت به آلمان از طریق پیشنهاد کار (جاب آفر)

یکی دیگر از راه های مهاجرت کاری به آلمان دریافت جاب آفر است. شرایط دریافت جاب آفر یا پیشنهاد کار به این صورت است که شخص در کشور خودش به سایت های کاریابی معتبر در کشور آلمان مراجعه می‌کند و رزومه کاری خود را برای کارفرمایان مربوط  از طریق ایمیل ارسال کرده و با آنها مکاتبه می نماید. در صورتی که رزومه مورد قبول کارفرمایی واقع شود یک وقت مصاحبه آنلاین معمولاً تنظیم شده و با شخص مصاحبه به عمل می‌آید. در صورت تایید در مصاحبه برای شخص از سوی کارفرما دعوتنامه کاری صادر و ارسال می گردد که شخص با این دعوتنامه کاری می‌تواند به صورت همزمان برای دریافت ویزای خود و همراهانش اقدام کند.

مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل

تحصیل در کشور آلمان به زبان آلمانی رایگان است. در چند سال اخیر به دلیل اینکه وقت های سفارت آلمان طولانی شده شرایط اخذ ویزای تحصیلی آلمان از ایران کمی دشوار شده است اما باز هم قابل انجام است. تحصیل در آلمان از مقاطع مدارس تا دانشگاه قابل انجام است. البته باید در نظر داشت که برای تحصیل در دانشگاههای رایگان آلمان حتما باید به زبان آلمانی تسلط داشته باشید اما امکان تحصیل در دانشگاههای خصوصی به زبان انگلیسی وجود دارد که نیازمند پرداخت شهریه است.

شرایط مهاجرت به اتریش

شرایط مهاجرت به اتریش برای ایرانیان بسیار مساعد می باشد. مهاجرت به اتریش روش های مختلفی دارد که ما در اینجا به سه روش اصلی کار، تحصیل و سرمایه گذاری می پردازیم.

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل

تحصیل در اتریش در دانشگاه های دولتی به زبان آلمانی تقریباً رایگان است. برای مهاجرت تحصیلی به اتریش از مقطع مدارس تا دانشگاه می‌توان پذیرش گرفت. البته در صورتی که به زبان آلمانی آشنایی ندارید می توانید به زبان انگلیسی تحصیل نمایید که منوط به پرداخت شهریه است. در اتریش دوره هایی نیز وجود دارد که می توانید برای گذراندن دوره زبان آلمانی در اتریش اقدام کرده و سپس به ادامه تحصیل بپردازید.

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق کار

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق کار به دو صورت است.

دریافت ویزای جاب سیکر

دریافت ویزای جاب آفر

شرایط مهاجرت کاری به اتریش تقریباشبیه به  آلمان است اما تفاوت‌هایی نیز دارد.

 شرایط مهاجرت به اتریش از طریق جاب سیکر

ویزای جاب سیکر اتریش شبیه به آلمان است اما یک تفاوت عمده دارد و آن هم این است که ویزای جستجوی کار اتریش سیستم امتیازبندی دارد و برای دریافت این ویزای ۶ ماهه باید حداقل ۷۰ امتیاز کسب نمایید. در این روش شخص می تواند برای شش ماه به کشور اتریش رفته و به جستجوی کار بپردازد و پس از یافتن کار، اقامت کاری دریافت کرده و خانواده اش را نیز به اتریش ببرد.

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق ویزای جاب آفر

ویزای جاب آفر یا پیشنهاد کار در اتریش دقیقاً شبیه به آلمان است و شخص باید در سایتهای کاریابی به دنبال کارفرمای مرتبط با تخصصش باشد در صورت یافتن کارفرما می تواند با نامه پیشنهاد  کاری برای دریافت ویزای کار اتریش اقدام کند.

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در اتریش یکی از روش های جالب و تقریبا آسان برای مهاجرت است. سرمایه گذاری در اتریش از روش قرمز سفید قرمز و خودحمایتی امکان‌پذیر است.

شرایط مهاجرت به اتریش با ویزای خود حمایتی

ویزای خود حمایتی اتریش در واقع روشی است که برای سرمایه‌داران مناسب است. این روش نیاز به سرمایه گذاری ندارد و فقط شخص باید ثابت کند که در کشور خودش درآمد خوبی دارد و می‌تواند هزینه‌های زندگی خود و خانواده اش را در اتریش تامین نماید. در این روش شخص اجازه کار ندارد اما می تواند کسب و کاری را راه‌اندازی کرده و مدیریت آن را به عهده بگیرد. در این روش همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال امکان اقدام در پرونده فرد اصلی را دارند. همچنین تحصیل برای فرزندان در روش خود حمایتی رایگان است.

شرایط مهاجرت به اتریش از طریق ثبت شرکت (روش قرمز سفید قرمز اتریش)

روش ثبت شرکت با خود حمایتی تفاوت‌هایی دارد. در خود حمایتی نیاز به سرمایه‌گذاری ندارید اما در روش ثبت شرکت نیاز به سرمایه‌گذاری دارید. البته ثبت شرکت به طور مستقیم منجر به اخذ اقامت نمی‌شود. اما راه های میانبری دارد که با آن می توان از طریق ثبت شرکت به اقامت اتریش دست پیدا کرد. روش قرمز سفید قرمز برترین روش اقامت در اتریش است.

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان روشهای مختلفی دارد اما متاسفانه در حال حاضر و با توجه به شرایط خاص ایران تنها راه قابل اقدام برای مهاجرت به انگلستان برای ایرانیان تنها راه تحصیل است. تحصیل در انگلستان هم در مقطع مدرسه و هم دانشگاه قابل انجام است. تحصیل در انگلستان هزینه دارد و باید برای تحصیل در این کشور حتما مدرک آیلتس را ارائه دهید. هزینه تحصیل در مدارس شبانه روزی انگلستان بین ۱۵ تا ۵۰ هزار پوند متغیر است. تحصیل در دانشگاه های انگلستان نیز از سالی ۱۲ تا ۲۵ هزار پوند است که بسته به رشته و دانشگاه تفاوت دارد.

تحصیل در مقطع مدارس و لیسانس در کشور انگلستان ویزای همراه ندارد اما در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان اخذ ویزای همراه برای تحصیل در انگلستان وجود دارد.

راه های ارتباط با مؤسسه حقوقی ملک پور

وبسایت مؤسسه:

https://miemohajerat.com/

 

 

شماره های تماس با مؤسسه:

شماره تماس دفتر تهران: 49076-021

021-49196000

شماره دفتر مرکزی وین: 0043720022199

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید