ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

    کد خبر :828039
ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی

خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیربومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبر داد.

سردار سیدتیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس در خصوص چگونگی تردد خودروهای شخصی در جاده‌های کشور اظهار داشت: بنا بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی پابرجاست؛ اگرچه ناوگان عمومی حمل مسافر و بار از این موضوع مستثنی هستند.

وی گفت: خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیربومی به این دسته از شهرها دارای محدودیت بوده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرهای کشور با هر شرایط رنگی کرونایی غیر مجاز بوده و جریمه ۲۰۰ هزار تومانی را در پی خواهد داشت.

وی گفت: مأموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و همچنین دوربین‌های هوشمند، تردد غیر مجاز رانندگان را ثبت و اعمال قانون می‌کند.

جانشین پلیس راهور با اعلام این مطلب که استان‌های تهران و البرز یکپارچه دیده شده و منعی برای تردد ساکنان بین دو استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: افرادی که به هر علت مجبور به سفر و تردد به شهرهای ممنوع قرمز و نارنجی هستند می‌توانند از فرمانداری مجوز تردد اخذ کنند تا مشمول جریمه نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید